Problem z Pakiety Internetowe TP!


(Łuki) #1

Pomóżcie mi, bo to już mnie tak wkurza! !!


(Arek Aleksandrowicz) #2

Moim skromnym zdaniem porównaj oba ustawienia tzn.właściwości połączenias tpsa i tego drugiego, czy w tpsa nie masz zaznaczonej funkcji odłącz w przypadku bezruchu po ....Miałem tak kiedyś i rozłączało mnie co minutęUstaw sobie na : nie rozłączaj nigdy , tyle że musisz uważać by nie zostawić kompa na noc w sieci bo Ci ucieknie abonament za miesiąc.

pozdrawiam Arek.


(Asterisk) #3

Pewnym rozwiązaniem jest w tej sytuacji podtrzymywanie

połączenie przez modem

W takiej sytuacji trzeba przejść do

Panel Sterowania/Modem / Właściwości / Połączenie / Zaawansowane

W polu Dodatkowe Ustawienia wpisujemy "S10=50",

co oznaczać będzie dla naszego modemu podtrzymanie

połączenia przez 5 sekund, nawet gdy sygnał zaniknie

całkowicie.

Czas 5 sekund wystarcza w zupełności na to

by sygnał powrócił.


(Damian) #4

Ja też posiadam pakiet internetowy w tpsa i robi mi się to samo! !!


(Łuki) #5

Zrobiłem tak jak wszyscy mi doradzili, ale to i tak przerywa! !!


(J Knoxville) #6

Ja mam jeszcze lepiej... Przy samym łączeniu się zacina, a najlepsze jest to że kochana tepsa liczy to jako połączenie... Jakby ktoś wiedział co z tym da się zrobić - będe wdzięczny.- j.knoxville@wp.pl