Problem z pb w ET


(Paluszekmich) #1

mam problem z wlaczeniem punkbustera w ET

zainstalowalem gre potem patch 2.60 i kicha nie moge wlaczyc PB wyskakuje mi beztytu322uub0.th.jpg

jak usiluje go wlaczc i mnie wywala ;/

czy ktos umie mi pomoc ??

aktualizowalem pb i tez nic nie dalo ;/

czego to moze byc wina ??


(Moszeusz) #2

Spróbój przeinstalować. I wszystko zrobić od nowa.


(Paluszekmich) #3

probowalem ;/

i nic to samo

nie wiem moze to wina w rejestrze cos zostalo i nie chce wlaczyc sie ??


(Bebak4444) #4

Ludzie mam Problem z ET

POMOCY !!

:9070649:

Z GORY DZIEXX :mrgreen: :stuck_out_tongue:


(Błażej) #5

paluszekpl , wejdź do katalogu z grą, nastepnie katalog "pb", i kliknij na ikonkę "pbweb". Wtedy on się zauktalizuje i wszystko będzie ok :wink:

Po to jest forum żeby tu pisać o problemach

Jeśli ci to nie pasuje to cya


(Lost World) #6

Hmmm , proponuje

Wywalić ET i wykasować wszystko co związane z ET! Rejestr , pliki , żeby nie było po nim ani śladu...

A jeśli to nie pomoże to...

Panel Sterowania -> System -> Wydajność -> Zaawansowane -> Pamięć Wirtualna

*Rozmiar Niestandardowy

i wpisujesz wartości (Zależy od tego ile masz Pamięci Ram)

Pozdr.