Problem z PC (Uruchamianie)

(Astrapoper) #1

_ Witam , mam pewien problem , złożyłem dokładnie PC , mam parę 5 kart Grafiki każda działa na innym pc , i problem jest w tym ze podłączam dowolna z kart i wszystko niby ok , procesor się grzeje , karta grafiki się grzeje , wentylatory chadza wszystkie , ale obrazu nie ma. Co zrobić ? Wszystko dobrze podłączone , W czym proponujecie szukać błędu ? _

(Tomik68) #2

jaki standard kart AGP ? Jaki slot w płycie głównej? może nie są zgodne po prostu :smiley:

(Astrapoper) #3

_ Hmmm , Juz się pogubiłem ;/ Gdzie pisze tak około nazwa płyty głównej ??? _

(Tomik68) #4

ale co jest napisane?

(Astrapoper) #5
ale co jest napisane?

_ Nic nie jest napisane , nie ma obrazu , pogubiłem się _

_ Gdzieś to pisze ??? nie jestem jakims Informatykiem. _

_ O w ten sposób powiem , miałem kiedyś starego pc , tam jest takie samo jak w tym którego złożyłem , i wkładam tam te sama kartę grafiki , chyba powinno działać, lecz nie działa ;/ _

(Donaszym) #6

jaka płyta?

jakie pamięci?

jaki procesor?

jaka grafika?

coś piszczy po drodze przy włączaniu?

Podaj więcej szczegółów - nikt nie jest jasnowidzem

(Josiok15) #7

No chodzi mu o to gdzie jest napisane na płycie głównej jakie to wejście czy PCI Express czy AGP.

Szukaj nazwy pod slotem, koło slotu, bo to zależy od producenta.

To opisz jak wygląda ta karta, jaki to może model jest, jeżeli ma kilka dobry lat to będzie to AGP i będzie wyglądało wejście tak:

agp.jpg

to brązowe to AGP.

PCi - Express wygląda tak:

3296deadb556f6b9dcfa1a122369bfeb.jpg

to niebieskie :slight_smile:

(Astrapoper) #8

Płyta główna -

Pamięć RAM - 512 firmy APACER

Grafika NOWA ! ;p GeForce Mx440 z chłodzeniem

PROC - AMD , nie pamiętam modelu

Nic nie piszczy , głośnik nie wydaje dźwięków , normalna procedura uruchamiania pc , tylko obrazu nima

Czyli to jest AGP

(Donaszym) #9

to że nie piszczy to dziwne - sprawdź czy dobrze podłączyłeś głośniczek systemowy

(Astrapoper) #10