Problem z pendrivem

(Szot Renata) #1

Zapisałam plik na pendrivie w dniu wczorajszym (był wcześniej formatowany). Dziś odpalam i wyświetla mi, że jest pusty. Jego pojemność to 8 Gb, we właściwościach część z tego jest zajęta, jakieś 44 Mb. Czyli wygląda na to, że te dane tam są, tylko dlaczego ich nie wyświetla? Jestem zupełnie początkującą osobą, proszę o wyrozumiałość przy odpowiedzi.

(system) #2

Witam-jeśli chodzi o odzyskanie pliku to sprawdż tym powinien dać rade

http://www.dobreprogramy.pl/UndeleteMyF ... 12355.html

(Szot Renata) #3

Niestety nieskuteczny, podobnie jak Disk Digger. Włączyłam również sprawdzanie błędów i opcję napraw. Nadal widnieje we właściwościach ilość zajętych Mb ale po otwarciu pusto. Czyżby to była przegrana sprawa?

(system) #4

Sprawdż jeszcze raz przy podłączonym pendrive naciskasz file rescue i zaznaczasz litere dysku pena i skan

(Szot Renata) #5

Niestety, jedyne co wyświetla to ReadyBoostPer

(system) #6

a jak klikniesz na penie prawa myszka to we właściwości ile pokazuje,że ma?

(XMan) #7

Jaki masz masz system/bit ?

• na jaki format NTFS czy FAT32 ?

(Szot Renata) #8

Teraz, po w/w zabiegach zajęte 130 Mb a wolne 7,38 Gb

(system) #9

Wydaje mi sie,że prawidłowo pokazuje bo pełnych 8gb tobie nie pokaże po sformatowaniu,tylko teraz tak jak kolega pyta jaki jest system plików?

(Szot Renata) #10

Tego niestety nie wiem, format miał miejsce jakieś dwa tygodnie temu. Sytuacja była podobna, nic nie wyświetlał ale też we właściwościach wyświetlało: wolne 0, zajęte 0. Zrobiłam format w opcji formatuj ( pendrive EMTEC). Nie ma pojęcia jaki to był format. Po formacie na pusty ponownie zapisywałam pliki. Było ok aż do wczoraj.

Jak sprawdzić system plików?

(system) #11

tutaj sciągawka odnośnie programiku

http://spec.pl/komputery-i-internet/tip ... pendrive-a

jeśli chcesz sformatować pendrive to prawa mysz na pendrive otworzy się menu ty wybierasz formatuj i system plików NTFS

(Szot Renata) #12