Problem z podłączeniem komputera do sieci WiFi

Witam wszystkich,

Jak w temacie - mam problem z podłączeniem mojego laptopa do sieci WiFi. Jestem kompletnym laikiem w temacie i jedyne informacje jakie jestem w stanie Wam udzielić to:

  1. Router to - TP-LINK 150mbps Wireless n Router, który został skonfigurowany przez mojego współlokatora na jego laptopie.

  2. Ja odbieram WiFi przez zewnętrzne USB TP-LINK TL-WN422G

  3. Po wpisaniu hasła mój laptop nawet nie próbuje się połączyć. Jest tam przycisk z napisem QSS, próbowałem go nacisnąć, ale to nic nie daje.

  4. Przez Iphona też nie chce się połączyć.

Wiem, że informacji jest mało, ale może ktoś będzie wiedział co jest problemem.

Pozdrawiam

jak masz router to niepotrzebne ci zewnętrzne usb laptop sam znajdzie sieć.pozdrawiam

Dodane 16.10.2012 (Wt) 20:39

jak masz router to niepotrzebne ci zewnętrzne usb laptop sam znajdzie sieć i wtedy podasz login i hasło.pozdrawiam

Czasem wina leży po stronie laptopa.Tak dzieło sie w Asusach serii A6.Sprawdź czy jest włączone radio w karcie sieciowej.Wszystko sygnalizowane było OK a radio wyłączone. :o :o

Nie mam w komputerze WiFi, więc używam zewnętrznej karty sieciowej.

Na 100% radio mam włączone, sieć jest wykrywalna, po wpisaniu hasła nie próbuje się nawet połączyć. Ktoś wie, co może być problemem?

Może jest lista adresów MAC które mogą się łączyć z siecią?

Wpisz ipconfig /all w wierszu poleceń na kompie z działającym połączeniem. Powinien wyświetlić się między innymi adres bramy domyślnej (np. 192.168.1.1, 10.0.0.1 itp.). Wpisz ten adres jak adres strony WWW w przeglądarka, zaloguj się (najczęściej login i hasło to admin) i znajdź gdzieś w zakładce WiFI, filtrowanie adresów MAC. Zrób screenshoota i wstaw tutaj.

Poza tym wklej tutaj wynik polecenia ipconfig /all.

okokok - jutro to wrzucam, bo dziś nie mam dostępu do tamtego komputera! Dzięki wielkie za chęci!

LlF5w.png

A039E.png