Problem z podłączeniemi Neostrady

Mam problem z konfiguracją zestawu instalacyjnego Neostrady Combo ZTE.

Postępuję według instrukcji ze strony : http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358379/ZTE_ZXDSL_831_instrukcja_instalacji_Windows_366980693.pdf

Wszystko podłączam po kolei - wykonuję kroki według schematu (za pomocą kabla Ethernet).

Po włączeniu modemu zapalają się diody Power, Ethernet oraz ADSL (prawidłowo), natomiast dioda Internet nie świeci.

W ostatnim kroku (jeszcze przed wybraniem pracy Bridge/Router) wywala błąd :

“Próba skonfigurowania PVC modemu zakończyła się niepowodzeniem. Proszę spróbować później”

Próbuję zatem innego sposobu instalacji - skoro ten zestaw pełni rolę także routera, więc skonfiguruję go do pracy za pomocą przeglądarki internetowej http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/ZTE_ZXDSL_831/inst_eth_831/

Postępuję według instrukcji z http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/ZTE_ZXDSL_831/konf_pol/;jsessionid=B9C3923EBDF1C3EF39BF63EFE8714383.portal611;PSID=B9C3923EBDF1C3EF39BF63EFE8714383.portal611 tzn. wpisuję 192.168.1.1 (login/hasło : admin/admin) i przechodzę do “szybkiej instalacji”.

Wypełniam wszystko prawidłowo - router się restartuje, ale w statusie nie uzyskuje Bramy - przez co nie ma połączenia z internetem. ADSL działa prawidłowo (lampka się świeci i w statusie widnieje połączony), natomiast dioda Internet nie zapala się - co jest grane ?

Czy to wina TPSA - czy może coś jeszcze w ustawieniach ?

pierwszy raz instalujesz u siebie neostradę ??

TP jeszcze nie aktywowało Tobie linii, zadzwoń do niech i zapytaj się, ewentualnie poczekaj…

Tak naprawdę to instaluję TP u kuzynki, która miała już Neostradę tylko zmieniła Modem bo wcześniejszy uległ uszkodzeniu.

A więc konto jest aktywne.

głupie pytanie, a kabel dobrze zarobiony ??

wiem że jest weekend ale mimo wszystko bym do nich zadzwonił niech sprawdzą,

Kabel był razem w zestawie więc podejrzewam, że wszystko w porządku - a czy gdyby był źle zrobiony to uzyskałbym połączenie do konfiguracji modemu (routera) - 192.168.1.1 ?

desperado ,

Cześć,miałem kiedyś problem z połączeniem który był podobny do Twojego.

Któregoś dnia poprostu przestała świecić na moim ruterze Asmax AR 1004G dioda Internet ale ADSL świeciła.

Nie bawiłem się ustawieniami rutera bo były na 100% poprawne,nazwa użytkownika(login) i hasło też (zachowane duże i małe literki).

Odłączyłem ruter,zainstalowałem modem który wtedy dostałem podczas podpisywania umowy aby sprawdzić co jest grane i dalej nastąpiła synchronizacja>login>hasło.

Ku mojemu zaskoczeniu wywaliło komunikat "Błąd 721 Komputer zdalny nie odpowiada"

Zadzwoniłem do TP,miła Pani zresetowała kartę sieciową na centrali,ale to nic nie dało,przyjeła zgłoszenie jako awarię

i następnego dnia już wszystko chulało tak jak w książce pisze.Tak więc jeśli masz możliwość to podłącz u Niej inny ruter i sprawdź lub modem ADSL.

Ewentualnie zawsze można zadzwonić do TP i spytać jak sprawa stoi z łączem. (0 801 505 505)

Ruter raczej jakiegoś błędu nie wyświetli bo się go nie instaluje tak jak modemu (no chyba że jest pod USB).

Brak odpowiedzi Bramy może sugerować problem po stronie TP.