Problem z połaczeniem sie z internetem

Witam. Mam problem z netem. Mam 2 komputery i na moim gdy podłączam kabel od neta do kompa to wszystko chodzi (net) a jak tak samo podłączam do drugiego kompa to nic nie działa :frowning: O co chodzi ??

Chyba o adres MAC. Na pierwszym kompie cmd --> ipconfig /all --> Adres sieciowy/adres fizyczny

Na drugim mój komputer --> właściwości --> menadżer urządzeń --> karta sieciowa --> zaawansowane --> network adress i tam wpisujesz bez myślników.

Kto jest twoim dostawcą i w jaki sposób jest dostarczany sygnał.

Jak w to wejść?

Start --> uruchom --> wpisz

cmd

–> wyświetli się czarne okno z białymi literami --> wpisz

ipconfig /all

A jak wejść w to:

Sory za takie pytania ale z tego jestem zielony.

Edit: OK już mam.

OK zrobiłem tak jak mówiłeś ale na tamtym drugim kompie nie ma w ogóle tam w tym menadżerze karty sieciowej. Co robić?

To znaczy, ze nie masz zainstalowanych sterowników do kary, bądź też wyłączona jest ona na biosie jeśli jest zintegrowana, bądź też już ostateczność jest uszkodzona. Czy wcześniej internet na drugim komputerze był?

Musi być. Jeśli nie ma, to znaczy że nie ma sterowników… Do czego podłączasz internet? Podczas zakupu do komputera powinny być dołączone jakieś płytki, na jednej z nich powinien znajdować się sterownik. Może mieć w nazwie “ethernet”, “lan”, “net” lub podobne słowa. Trzeba go zainstalować, żeby system mógł wykryć sieciówkę…

Ale jak pierwszy raz podłączyłem tego drugiego kompa to coś się łączyło tam z netem a potem już znikło i nic nie ma. Czyli te jakieś sterowniki musze mieć?

Za pierwszym razem się łączyło? Czyli karta musi być zainstalowana… Chyba, że komuś się ją “przypadkowo” odinstalowało… Daj screena z menadżera urządzeń.

Jak moge dać screena jak tam neta nie mam i żadnych programów prawie. A można jakaś konkretną rade?