Mam problem:
Odinstalowałem aplikację dostępową Neostrady i stworzyłem ręcznie połączenie internetowe, ale niestety nie mogę się połączyć, bo wyskakuje komunikat o błędzie w łączeniu przez Miniport WAN. Reinstalowałem sterowniki modemu, w sumie użyłem 3 wersji sterowników (1.pobrane z internetu- najnowsza wersja 2. Sterowniki z płyty z Neostrady 3. Sterowniki z płyty KS Ekspert) ale to nie pomaga. Tworzyłem połączenie kilkanaście razy zgodnie z poradami z KS Ekspert i nic!
Jedynem sposobem który odkryłem, aby się połączyć to: Po zainstalowaniu sterowników pojawiła mi się ikona “Internet ADSL” i tam wpisałem nazwe użytkownika i hasło. Pewnie powiecie, że może tak zostać, ale ja chciałbym zrobić tak, jak było opisane w KS Ekspert i na niektórych stronach, jakie znalazłem. W czym tkwi problem?
Poza tym w “Internet ADSL” mam do wyboru 2 modemy jeden który jest wybrany “ISDN kanał - USB ADSL WAN Adapter”, a drugi “ISDN kanał - USB ADSL WAN Adapter 9”
Nie mam już pojęcia co to wogóle jest
Pomóżcie!
Wszedzie jest opisane, żeby podaczas tworzenia nowego połaczenia wybrać “Połącz używajac połaczenia szerokopasmowego…” ale u mnie działa tylko “Połacz uzywajac modemu telefonicznego” Czemu?