Problem z poprawnością działania modemu

Witam.

Mam neo1024,zrobiłem dokładnie tak jak jest opisane tu i

tu.

Mam też, odznaczone w głównym koncetratorze USB.Dzwoniłem też,do pomocy technicznej TP.Poradzili mi,abym sprawdził to na innym komputerze.Sprawdziłem;działa.Dysk dzisiaj formatowłem.Mam zainstalowany program antywirusowy,Ad-aware mam też wyłączonego posłańca.

Mój problem polega na tym,iż kiedy restartuje,bądż też ponownie uruchomie komputer na pewien(w momeńcie kiedy ładuje sie OS)czas mam czarny ekran,a ikony przy modemie nie świecą(SpeedTouch 330) .Trwa to z 2 minuty.Gdy system już się uruchomi z siecią moge dopiero się połączyć,kiedy wyciągne(od modemu) kabel i ponownie go podłącze.

Dlaczego tak się dzieje??Proszę o pomoc.Pozdrawiam.

Witam,

trudno wyczuć, skąd Twoje problemy.

Jeżeli masz ochotę się jeszcze raz pobawić, to zrób to tak, jak polecał Kos@, ale z jednym wyjątkiem.

Opis jest moim zdaniem pod Sagem’a, a do Speedtouch nie ma na płycie sterowników z plikiem *.inf.

Czyli w kroku nr 2 w Nowej instalacji należy wejść do katalogu \NeostradaTP\Drivers\SpeedTouch200

i uruchomić plik setup.exe, to zainstaluje sterowniki.

Najpierw oczywiście odinstaluj to wszystko, co z Neo jest związane i przeczyść rejestr, np. Regcleanerem.

Znaczy co masz odznaczone? Zarządzanie energią?

Ja nie mam, a też działa.

Kiedyś były jakieś problemy z chipsetami Via,

ale mam takowy ze sterownikami producenta i też jest OK.

Tez tak mam, modem się synchronizuje, ale trwa to znacznie szybciej.

Znaczy kabel, którym modem jest połączony do kompa przez USB, czy telefoniczny?

Tak

Tak