Problem z prawidłowym uruchomieniem komp

:oops: jestem zielony w te gierki,prawie calkiem:)

komp mi sie wlacza i wciskam F8 daje ostatnie dobre ustawienia>>>,ale nic sie nie dzieje.tzn.zachowuje sie tak jak przy wlaczaniu tzn.zmieniaja sie tam jakies obrazy na monitorze i w kolko to samo.jak wcisne del.przy uruchamianiu to pokazuje sie niebieska plansza ,ale to mi tez nic nie daje, bo sie nie znam :frowning:

jakies szybkie instrukcje co zrobic?

prosze :slight_smile:

A po co ty wciskasz te F8 i dajesz ostatnie dobre ustawienia? Dzieje się coś złego przy normalnym uruchamianiu? Niebieska plansza przy wciśnięciu del, to jest BIOS, oprogramowanie sterujące urządzeniami komputera. Nie powinieneś tam grzebać, najlepiej nie wchodzić do BIOS-u bez potrzeby. I jak tak bardzo się nie znasz, że nawet problemu nie umiesz opisać, nie szukaj pomocy tu, na forum, tylko poproś kogoś zorientowanego o pomoc, bo jak tu na forum dostaniesz instrukcje, to bez znajomości podstaw, nadal nie będziesz nic wiedział :frowning:

piotruspan513 , Zmień tytuł, by był związany z problemem, korzystając z przycisku EDYTUJ.

Zapoznaj się z TYMI informacjami.

na forum obwiązuje pisanie z zastosowaniem znaków diakrytycznych.

Nie stosowanie się do Regulaminu skutkuje przeniesieniem tematu do :arrow: śmietnika.

Hej kamyk:)

dziękuję za pomoc:)Już to robiłem,ale nic sie nie dzieje.Jak byś mógł,to z chęcią posłucham innych propozycji:)

:slight_smile:

Dodane 09.08.2011 (Wt) 21:03

kamyk92 ,

jak byś mógł,to będę bardzo wdzięczny za dalszą pomoc:) :razz:

piotruspan513, pytałem cię, po co uruchamiasz w konsoli ostatnie dobre ustawienia? Co się dzieje z komputerem przy normalnym uruchamianiu? Jak można ci pomóc, skoro w ogóle nie opisałeś problemu?

trudno tam cokolwiek zobaczyć :frowning: