Problem z profilem tymczasowym

Witam :smiley:

Mój pierwszy post na forum, także w razie jakiś błędów proszę o sprostowanie.

Mam problem z moim laptopem Toshiba Satellite Pro C650 z zainstalowanym oryginalnym, legalnym Windowsem 7.

Przy zakupie nie dostałem płytki z WIndowsem i teraz mam problem bo po rozładowaniu się laptopa i później ponownym włączeniu uruchomił się Profil tymczasowy. Czytałem na portalu ****** że trzeba włożyć płytkę z Windowsem i postępować według instrukcji. Jednak ja nie mam tej płytki i podobno mam windowsa gdzieś na dysku. Jak go znaleźć i co zrobić aby było dobrze ? Czy całkowity format też by pomógł ?

Pozdrawiam

Dodo20091

Czy chcesz przywrócić system z partycji Recovery?

Przed startem systemu wciśnij F8 i wybierz Napraw komputer, sprawdź czy nie ma tam żadnego narzędzia od Toshiby (Np. Toshiba HDD Recowery) http://aps2.toshiba-tro.de/kb0/HTD1303440001R01.htm

Najlepiej dla mnie byłoby zrobić całkowity format i mieć lapka takiego jaki był po zakupie.

Dodane 05.01.2013 (So) 13:35

Więc tak. W lapku nie mam nic takiego jak Toshiba HDD Recovery, a jak wciskam F8 nic się nie dzieje i włącza się dalej.

Dodo20091 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Cześć

Jeżeli producent nie umieścił na dysku partycji recovery to zapewne trzeba było przy pierwszym uruchomienu komputera samemu utworzyć płyty recovery.

Teraz jeżeli będziesz chciał przeinstalować system pozostanie ci pożyczenie płyty z systemem (w takiej wersji na jaką masz licencję) i instalacja go z wykorzystaniem klucza spod laptopa.

Zanim zabierzesz się do reinstalacji systemu sprawdź jeszcze ten temat:

profil-tymczasowy-przy-logowaniu-uszkodzone-konto-t489305.html

Przecież problem z profilem tymczasowym można rozwiązać bez konieczności startowania z płytki instalacyjnej Windows.

Wystarczy założyć nowe (inne) konto (z uprawnieniami administratora), potem się na niego przelogować i w rejestrze poprawić wpis (usunąć “.bak”) zawierający .bak w nazwie (klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList ).

Zrobiłem tak jak pisało na tej stronie z tematu który podałeś. Teraz mam dalej wyczyszczony pulpit, jednak włącza się już normalnie. Tak miało być ?

P.S.Adminie, teraz nazwa tematu jest dobra?

Załóż na Pulpicie folder i wejdź do niego. Na pasku adresu zobacz, czy ścieżka jest właściwa (nie ma w niej TEMP).