Problem z przegladarkami


(Gokuslan) #1

Od jakiegos czasu mam problem z przeglądarką. W zasadzie ze wszytskimi. Mianowicie nie wczytuje mi się strona Youtube ani też nie moge się zalogowac na poczte na gmailu. Próbowane było usówanie Cookisów usówanie cclinerem, itd. Ostatnio ktoś podsuną mi pomysł przeskanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware gdzie pokazał troche ponad 500 problemów które zostały usuniete. Niestety nic to nie pomogło. Toptem był program Junkware Removal Tool i też nic. Przez chwile zanim programy były użyte (zaraz po uruchomieniu komputera) problem jakby znikł i dało się włączyć youtube czy zalogowac na g-mailu. Nie wiem co robić dalej :frowning: Pomocy!


(Drobok) #2

http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowi%C4%85zkowy-t478727/


(Gokuslan) #3

FRST

Addition

Shortcut

Chyba o to chodzilo?

 

//tak, o to chodzi, ale dla czytelności używa się jednej wklejki na jeden log


(Atis) #4

W panelu sterowania odinstaluj:

BitGuard

Browser Configuration Utility

Download Updater

FoxTab Music Converter

McAfee Security Scan Plus

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Skanuj i później Usuń.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

Pobierz i uruchom TDSSKiller

Kliknij Start scan i jeśli coś wykryje wybierz Skip

Pokaż raport z tego programu zapisany na: C:\TDSSKiller.wersja_data_czas_log.txt


(Gokuslan) #5

TDSSKiller

FRST

 

Dzięki ogólnie za pomoc i poświęcony czas, dużo się tez przy okazji uczę :slight_smile:


(Atis) #6

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKU\S-1-5-21-2528235165-3699062972-2062114519-1000\...\Run: [PlayNC Launcher] => [X]
HKU\S-1-5-21-2528235165-3699062972-2062114519-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
Startup: C:\Users\właściciel\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Torpedo.lnk [2014-04-16]
ShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D44} => No File
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
HKU\S-1-5-21-2528235165-3699062972-2062114519-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.splashtop.com/asusexpressgate/mb/searchAPI.php?SE=yahoo&QS=http%3A%2F%2Fuk.search.yahoo.com%2Fsearch%3Ffr%3Dfp-devicevm%26type%3DWEB01
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
S3 TBPanel; No ImagePath
S3 dump_wmimmc; \??\D:\Gry\EA Sports\Fifa Online 4\GameGuard\dump_wmimmc.sys [X]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0x64.sys [X]
S3 X6va005; \??\C:\Users\WACICI~1\AppData\Local\Temp\005E061.tmp [X]
S3 xhunter1; \??\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
2015-07-18 21:16 - 2015-07-18 21:26 - 00000000 ____ D C:\AdwCleaner
2014-06-19 09:25 - 2014-06-19 09:25 - 0000024 _____ () C:\Users\właściciel\AppData\Roaming\temp.ini
Task: {02A8213B-FA2E-4C57-A4FA-86B3C82C5C51} - System32\Tasks\AdobeAAMUpdater-1.0-komputer-właściciel => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [2012-09-20] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {059008AE-E681-46E4-8EFC-82914AFE75FF} - System32\Tasks\{715A5D8B-1F67-4556-9EFC-C3110BFB9F57} => pcalua.exe -a "C:\Program Files\żěŃą\Uninstaller.exe"
Task: {06AC0CD0-ECC2-4BFE-B2FC-D04763770C5A} - \Desk 365 RunAsStdUser No Task File <==== ATTENTION
Task: {39988297-A868-48C9-96F9-CB1D6113DCD9} - System32\Tasks\{4C15DDCF-CDF7-4EF1-B5A3-1B5E7A862F1D} => pcalua.exe -a C:\Users\właściciel\Downloads\dotNetFx35setup(1).exe -d "C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox"
Task: {3D7EFE2B-8D24-413E-95D9-38B33DA41932} - System32\Tasks\{4237521D-D194-479F-92C1-5F7879A3217C} => pcalua.exe -a C:\Users\właściciel\Downloads\LCVA_PCDrv_US_1_11_02.exe -d "C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox"
Task: {3FF8460B-1D9F-463E-9C6B-0A0B5E1724BF} - System32\Tasks\{7C679CAD-C815-4B93-9EC1-B1AFCEB185A1} => pcalua.exe -a C:\Users\właściciel\Downloads\setup.exe -d C:\Users\właściciel\Downloads
Task: {5915EE2C-EDE4-465A-80E3-C03038996E68} - System32\Tasks\{BADAB2C8-3F81-47C8-8380-1E9B20CA98CE} => pcalua.exe -a c:\users\właściciel\appdata\local\lollipop\lollipop.bat
Task: {93922C4D-AC05-4063-850B-CAF27C03850D} - System32\Tasks\Game_Booster_AutoUpdate => C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\AutoUpdate.exe
Task: {A3165455-28D5-4B20-AFDA-5846EFC34346} - System32\Tasks\{D80210BB-D045-43D3-94FD-DA658D77B1B8} => pcalua.exe -a C:\Users\właściciel\Downloads\Adobe-Reader(12627).exe -d C:\Users\właściciel\Downloads
Task: {BE2F9610-2341-4223-8651-6A74735F39A3} - \pricemeterdownloader No Task File <==== ATTENTION
Task: {C2569073-3C34-4BAB-9EF1-9226125E0C41} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv => C:\Windows\TEMP\{0380A8F6-DE8F-45BB-B32E-11E6AF57BF47}.exe
Task: {DE066672-22E7-4066-83A6-D6870BB4FFDF} - System32\Tasks\{814A1338-15A2-435C-A396-1D41694D609F} => pcalua.exe -a "C:\Program Files\żěŃą\Uninstaller.exe" -d "C:\Program Files\żěŃą"
Task: {EFA97723-EF31-45D7-B883-D92DA8A146A8} - \BackgroundContainer Startup Task No Task File <==== ATTENTION
Task: {F7C4D8C8-7DB7-4E30-A15D-8136913ECFDB} - \BitGuard No Task File <==== ATTENTION
Task: C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job => C:\Windows\TEMP\{0380A8F6-DE8F-45BB-B32E-11E6AF57BF47}.exe <==== ATTENTION
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.


(Gokuslan) #7

FixLog

FRST


(Atis) #8

Skasuj folder C:\FRST

Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Dysk przeskanuj ESET Online Scanner

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK

Odinstaluj Adobe Reader XI i zainstaluj Adobe Reader XI 11.0.11


(Gokuslan) #9

Dzięki :slight_smile: Już wszystko działa sprawnie, Tak myślę :slight_smile: Nie wiem co dokładnie mi pomogło, ale na pewno wszystko się przydało. :slight_smile: