Komputer w sieci wewnętrznej wg twoich informacji ma ip 192.168.1.101, więc to ip wpisujesz w pole “to ip adres”, zaznaczasz enabled, wpisujesz port. Potem wejdź na stronę http://twojeip.wp.pl/ i łącz się do tego ip.
Jeśli tak nie działa to znaczy, że masz wewnętrzne ip. Najlepiej jak powiesz jakiego masz dostawcę. Musiałbyś wtedy u niego przekierować porty, albo postawić klienta lan (typu hamachi)
Ok, zadzwoniłem do nich w wolnym czasie i okazało się, że moje IP jest zewnętrzne. (ponieważ, 3 lata temu kiedy zakładaliśmy internet, była złożona prośba o takowe).
I dowiedziałem się też, że oni nie blokują żadnych portów i prawdopodobnie jest problem z router’em lub zła konfiguracja…
Dużo nie pomogli, ale jedno zapewnili, że mam zew. IP (co jest w sumie prawdą, ponieważ po podłączeniu kabelka prosto do modemu i komputera każdy może się do mnie przyłączyć).