Problem z przekierowaniem portu na WRT120N [Win7]


(Mazquick Tv) #1

Witam serdecznie.

Już ponad miesiąc męczę się z przekierowaniem portu: 25565 (serwer Minecraft), próbowałem różnych poradników.

M. in. ten: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Linksys/WRT120N/default.htm

Zrobiłem wszystko dokładnie tak jak jest w tym poradniku i sprawdzając port otrzymuję ciągle wiadomość, że ' Connection Refused'.

Wyłączyłem windowsowski firewall, dodając wcześniej regułę dla tych portów, lecz to też nic nie dało.

W routerze mam ustawione Single Port Forwarding dla tego serwera:

bp5vyp0ygutb_t.jpg

Firewall na routerze mam wyłączony.

DMZ mam wyłączone, ponieważ ustawienie tego też nic nie daje.

IP routera to: 192.168.1.1

Moje wew. ip komputera to: 192.168.1.101

Moje zew. ip komputera to: 77.237.0.136 a router pokazuje 172.17.246.172 (próbowałem łączyć przez oba i nic to nie dało).

Moje ip bez routera to: 77.237.1.16 (ale to raczej jest mało ważne)

Już nie wiem co mam robić... Nie mam sił i coraz częściej mi się wydaje, że ten router to jakiś złom...


(Drobok) #2

Komputer w sieci wewnętrznej wg twoich informacji ma ip 192.168.1.101, więc to ip wpisujesz w pole "to ip adres", zaznaczasz enabled, wpisujesz port. Potem wejdź na stronę http://twojeip.wp.pl/ i łącz się do tego ip.

Jeśli tak nie działa to znaczy, że masz wewnętrzne ip. Najlepiej jak powiesz jakiego masz dostawcę. Musiałbyś wtedy u niego przekierować porty, albo postawić klienta lan (typu hamachi)


(Mazquick Tv) #3

Próbowałem łączyć przez ten ip, ale niestety to samo.

Dodatkowo każda strona, która przeprowadza testy portów wypisuje to samo.

Mój dostawca to Toya oddział Piotrków Tryb.

Hamachi się już nastawiałem w życiu. Chcę żeby dało radę bez hamachi i innych pierdół.


(Drobok) #4

Toya nie posiada zewnętrznego ip, którego ty potrzebujesz. Albo poprosisz dostawcę o przekierowanie portów, albo o zewnętrzne ip.


(Mazquick Tv) #5

Aha, czyli teraz wszystko wiadomo.

Muszę zadzwonić do nich i się zapytać.

Dzięki za odpowiedź.

-- Dodane 06.06.2011 (Pn) 16:10 --

Ok, zadzwoniłem do nich w wolnym czasie i okazało się, że moje IP jest zewnętrzne. (ponieważ, 3 lata temu kiedy zakładaliśmy internet, była złożona prośba o takowe).

I dowiedziałem się też, że oni nie blokują żadnych portów i prawdopodobnie jest problem z router'em lub zła konfiguracja...

Dużo nie pomogli, ale jedno zapewnili, że mam zew. IP (co jest w sumie prawdą, ponieważ po podłączeniu kabelka prosto do modemu i komputera każdy może się do mnie przyłączyć).