Problem z przelewem w PKO


(Grzesplay) #1

Witam dnia 31.05 dokonałem wpłaty 61zł w Agencji PKO do dzisiaj pieniądze nie doszły do odbiorcy w wyniku

czego operator chce mi zablokować dostęp do neta, spotkała kogoś podobna sytuacja?

Nie wiem co robić, czekać jeszcze bo może przelew dojdzie czy iść do siedziby PKO z dowodem wpłaty?


(Miroslawkaleta59) #2

Witam!Szczerze mówiąc,podziwiam Twoje,,stalowe nerwy''.Już dawno powinieneś tam się pokazać i zrobić trochę porządku.Nie ma na co czekać!


(Ostatni Mohikanin) #3

Tak, nawet gdybyś miał podejrzenia, że odbiorca wpłaty jednak dostał pieniądze, ale coś kręci, to i tak pierwsza wizyta powinna być w Agencji PKO, w której dokonałeś wpłaty. Jeżeli wyjaśnianie sprawy będzie miało trwać zbyt długo (papierki, papierki, papierki...), to skontaktuj się ze swoim operatorem, poinformuj, że zapłaciłeś i ewentualnie na potwierdzenie prześlij skan dowodu wpłaty. No chyba go masz...?


(Grzesplay) #4

Operatora poinformowałem już bo gadałem z nim właśnie powiedział żeby skoczyć do Agencji i spróbować wyjaśnić,

no muszę przyznać że mam szczęście bo nigdy dowodów wpłat nie wyrzucam.

Boję się tylko że będzie to trwało bardzo długo bo oni w tych bankach na wszystko mają czas...


(Krasnal666) #5

Powinno pomóc wysłanie faksem/mailem kopii potwierdzenia wpłaty/przelewu do providera.


(Grzesplay) #6

Nie muszę nic wysyłać i to jest najlepsze że do providera mam o jakieś 200m bliżej niż do agencji pko więc wstąpię jutro :wink:

ale uparli się że musi być na konto i teraz wychodzą śmieszne rzeczy


(olmeca) #7

Na jakiej podstawie się uparli? Raczej jest to ułatwienie dla providera, a nie dla konsumenta.


(Grzesplay) #8

Klient to zło konieczne i po co ma chodzić nie daj Boże marudzić że neta nie było w jakiś dzień, lepiej jak wszyscy wpłacają na konto i jest spokój.


(marcin82) #9

Płać przez internet na przyszłość - nie będzie problemów.

============

Odnośnie tego konkretnego przypadku - wyjaśnij w placówce/agencji banku, u dostawcy internetu przedstaw potwierdzenie zapłaty i tyle ...


(Grzesplay) #10

W pko powiedzieli że przelew doszedł na wskazany rachunek a provider twierdzi że nie :twisted:


#11

To weź potwierdzenie z banku i tyle.