Problem z rejestrem


(Drahalt) #1

Witam, mam problem bo co jakies cztery uruchomienia systemu pisze ze musze uruchomic w wierszu polecen SCANREG :arrow: komputer uruchamia sie jeszcze raz i na nowo musze rejestrowac a2, wpisywac adresy www (mam włączone autouzupełnienie) , instalowac Kazaa, troche mnie to juz denerwuje bo stalo sie to jz kilka razy, czy idzie to jakos zmieniic (np. zrobic kopie rejestru, ale nie wiem jak :cry: ), uzywam EasyCleanera, mam Win98, dzieki z góry , pozdrawiam :smiley:


(lazikar) #2

Start>regedit>plik>Exportuj. Tak mozesz zrobić kopie. Tylko czy to coś da. :?


(Drahalt) #3

A czy kopie sie nadpisują (tzn. czy gdy zrobie kopie to poprzedniej nie bedzie :?:slight_smile: :lol:


(lazikar) #4

Nadajesz jej nazwę za każdym razem wiec od tego zależy czy sie nadpiszą. Oczywiście mówisz o kpi. Bo w Windowsie masz jeden i zawsze się nadpisze jak będziesz przywracał. :wink:


(Drahalt) #5

Ok, to spróbuje :smiley:


(Damian) #6

A uruchamiałeś ten scanreg??

Jak nie,to wejdź w DOS i wpisz scanreg

Zrobi Ci skanowanie rejestru.


(Tomek Zamlynny) #7

scanreg /fix naprawia rejestr