Problem z reklamacja gwarancyjną


(Miraswnb) #1

Witam zakupilem komputer w znak Centrum komputerowe w Poznaniu (od razu doradzam wszystkim ten sklep) i moja plyta glowna nie dziala, a powodem tego jest to, ze zlacze pci-e nie wykrywa karty graficznej. no i postanowilem oddac komputer do gwarancji i w sklepie powiedzieli mi, ze płyta główna nosi ślady uszkodzenia

mechanicznego (wyłamany plstik złącza IDE) co nie pozwala nam na przyjęcie

jej na serwis

Powiedzcie mi co mam w takim przypadku zrobic. Plyta posiada takze zlacze SATA. Ten wylamany plastik do drobnosta w ogole nie przeszkadzajaca w uzytkowaniu komputera, nie wiem nawet czy czasami od poczatku tak nie mialem bo ja tego komputera nie rozkrecalem . No i nie chca przyjac komputera do gwarancji. Czy to uszkodzenie dyskwalifikuje oddanie go do gwarancji?

http://www.wstaw.org/p/2b42/

http://www.wstaw.org/p/2b43/

http://www.wstaw.org/p/2b44/

tak to wyglada. pomocy


(Kamil697) #2

Idz z tym do innego serwisu i zobaczymy co oni o tym powiedzą.


(pysiu) #3

zwróć się do rzecznika praw konsumentów i on to już ich załatwi :slight_smile:


(Kamil697) #4

lub tak jak wyżej bo jeśli komputer jest nowy i zdarzyło się to od razu po kupnie wiec to nie twoja wina


(Miraswnb) #5

komputer juz ponad 2 lata mam ale gwarancja jest na 3 lata. A czy mogę zgłosić się z tym komputerem do innego sklepu niż tego, w którym go kupiłem, w celu oddania go do gwarancji? Chciałem bezpośrednio do serwisu producenta się zgłosić ale chyba nie ma takiej możliwości


(MarS) #6

Nie. Tylko tam gdzie kupiłeś


(Miraswnb) #7

A czy ta "usterka" pękniętego kawałka plastiku od złącza IDE dyskwalifikuje przyjęcie płyty do gwarancji? Na stronie producenta (ASUS) są wymienione uszkodzenia nienaprawialne i jednym z nich są Ułamane części

http://support.asus.com/repair/repair.a ... uage=pl-pl

ale to chyba nie o to chodzi. Bo ja nie che zeby skleili mi ten plastik do niczego niepotrzebny tylko, zeby zajeli sie tym złączem pci-e


(MarS) #8

Czasami jest tak, że serwis chwyta się każdego sposobu by gwarancji nie uwzględnić. Decyzja jednak należy do serwisu dystrybutora, u którego sprzedawca zamówił płytę główną. Wątpię jednak by ułamany plastik złącza IDE miał jakikolwiek wpływ na pracę karty graficznej :wink:

Równie dobrze to montażysta mógł uszkodzić gniazdo. Moim zdaniem powinieneś zwrócić się na piśmie do sprzedawcy a oni również na piśmie muszą Ci odpowiedzieć w ciągu 14 dni na złożoną reklamację

A co do samego gniazda PCI-Ex. Próbowałeś podpiąć inną kartę? Może to grafika szwankuje a nie złącze?


(Miraswnb) #9

Niestety próbowałem juz 3 inne karty graficzne i nic, ciągle ten sam problem. Pisalem maila do firmy w ktorej kupilem komp i odpowiedzieli mi, że ze płyta główna nosi ślady uszkodzenia mechanicznego (wyłamany plastik złącza IDE) co nie pozwala nam na przyjęcie jej na serwis. co za bzdura, a uszkodzenie to w ogole nie mozna nazwac uszkodzeniem. To tak samo jakby nie przyjeli do gwarnacji butow( ktore sie cale rozkleiły) bo sznurowadło sie starło. Takie rzeczy to tylko w ZNAK POZNAń - ODRADZAM I PRZESTRZEGAM przed ta firmą !!

Super blog ktory wszystko wam powie na temat tej firmy http://znakstory.blox.pl/html


(MarS) #10

dasfa12 ,

Skorzystaj w takim przypadku z rady pysiu , i zwróć się o pomoc do Rzecznika. Niech się podejmie mediacji pomiędzy Tobą a sklepem. Często taka mediacja odnosi skutek. Grunt to się nie załamywać