Problem z reklamami w przeglądarkach


(Filip22 94) #1

Witam, mam problem z dużą ilością reklam w przeglądarkach, proszę o pomoc Oto raporty

 

Extras http://www.wklej.org/id/1539861/

OTL http://www.wklej.org/id/1539865/

 

Z góry dziękuje.


(Atis) #2

Zapomniałeś jakie logi są wymagane na tym forum?

W panelu sterowania odinstaluj:

iWebar

mystartsearch uninstall

SensePlus

Shopper-Pro

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Nowy log obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool


(Filip22 94) #3

FRST http://www.wklej.org/id/1540147/

Addition http://www.wklej.org/id/1540148/


(Atis) #4

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [LManager] => [X]
HKU\S-1-5-21-3812395226-1036894699-1837332003-1002\...\Run: [SPDriver] => C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1.37.0.1416\jsdrv.exe
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1416829875&from=smt&uid=TOSHIBAXMQ01ABD075_929FW02HTXX929FW02HT"
CHR Extension: (SourceApp) - C:\Users\Admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jdjmohdbjkkkaaghdlefebkhembbflme [2014-11-24]
S2 SPDRIVER_1.37.0.1416; \??\C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1.37.0.1416\jsdrv.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\*.exe
C:\Program Files\Common Files\ShopperPro
C:\Users\Admin\Downloads\yet_another_cleaner_sk_6453088.exe
C:\Users\Admin\Downloads\SpyHunter-Installer.exe
C:\Users\Admin\Downloads\AdwCleaner_4.exe
Task: {CBC458E6-BE6E-4218-8FCA-27D1548D71CB} - System32\Tasks\SEHEQGEL => C:\Users\Admin\AppData\Roaming\SEHEQGEL.exe [2014-11-26] (Object Browser) <==== ATTENTION
Task: {39112957-2334-4E1A-852D-54264F27DF0A} - System32\Tasks\ZATCL => C:\Users\Admin\AppData\Roaming\ZATCL.exe [2014-11-26] (Object Browser) <==== ATTENTION
Task: C:\Windows\Tasks\SEHEQGEL.job => C:\Users\Admin\AppData\Roaming\SEHEQGEL.exe <==== ATTENTION
Task: C:\Windows\Tasks\ZATCL.job => C:\Users\Admin\AppData\Roaming\ZATCL.exe <==== ATTENTION
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Filip22 94) #5

Fixlog http://www.wklej.org/id/1540214/

FRST http://www.wklej.org/id/1540217/


(Atis) #6

Skasuj folder C:\FRST

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK


(Agatonster) #7

xeriano

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.


(Filip22 94) #8

Wszystko działa jak powinno, dzięki za pomoc.