Problem z Relevant-Knowledge proszę o pomoc


(Gtuszi) #1

Witam, nie moge sobie poradzić z tym. Poniżej log

Log OTL: http://wklej.org/id/979121/

Z góry dzięki


(Acorus) #2

Odinstaluj Complitly,Akamai NetSession Interface.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... adwcleaner z funkcji Usuń

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Gtuszi) #3

OTL po restarcie: http://wklej.org/id/979777/

OTL po skanowaniu: http://wklej.org/id/979921/

a i ADWCleaner: http://wklej.org/id/980049/


(Acorus) #4

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

W AdwCleaner użyj opcji Odinstaluj.

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.