Problem z routerem P 6331-4A

Witam!

Mam router P 6331-4A oraz neostrade 1mb i podczas konfiguracji go (Pod adresem 192.168.1.100) nie ma zakładki Quick Start przez co nie mogę kontynuować konfiguracji, wie może ktoś jak to naprawić? Jestem zielony w tych sprawach, więc jeśli potrzebne są jakieś inne informacje to proszę napisać.

jak niema? router jest nowy czy używany? może już ma jakąś konfiguracje zapisaną i dlatego nie ma tej zakładki, spróbuj reset zrobić i spróbować skonfigurować jeszcze raz

To skonfiguruj go bez tej zakładki …

Kvirtafn ,

Poczytaj Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Też niedawno kupiłem ten router i miałem dokładnie ten sam problem co ty.

Ja myślałem, że to wina starego firmware, tak więc wgrałem nowy, jednak okazało się, że sterownik modemu ADSL w nowym firmware nie pasuje do tego, który jest w urządzeniu.

Potem miałem duże problemy z tego powodu, dopiero po 3 tygodniach udało mi się wgrać z powrotem stary sterownik.

Tak więc nie polecam pochopnych decyzji dotyczących oprogramowania tego routera.

A co do twojego pytania to niestety musisz wszystko ustawić ręcznie (tak jak cala rzesza użytkowników tego routera).

Przecież możesz skonfigurować wszystko ręcznie. Quick Start polega tylko i wyłącznie na tym, że kreator połączenia pyta o takie rzeczy jak hasło i login do sieci i kilka innych parametrów a dokładnie to samo możesz zrobić przełączając się ręcznie między zakładkami.