Problem z routerem TL-WR740N okresowe braki połączenia z internetem, proszę o pomoc


(1694481) #1

Witam, w czasie korzystania z internetu (WiFI i po kablu)  co pewien czas rozłącza mi się internet trwa to od kilku sekund do kilku godzin.

Ping wygląda tak :

link do printu http://kuwiosf.fm.interii.pl/print.png

 

Również od pewnego czasu uTorrent przestał ściągać jakiekolwiek pliki (od czasu do czasu pokazuje 0.1 kbps na ułamek sekundy).


(Xemidra) #2

Na innym komputerze internet działa normalnie ?


(1694481) #3

Do pewnego momentu działał ok na smartfonie, od wczoraj w chwili pojawienia się w/w sytuacji nie mogę wejść na router ani z komputera, ani ze smartfona.

 

PS: W momencie dostępu radiowego znacznie spada siła sygnału w momencie problemów z internetem, zmieniałem nawet kanał WiFi, ale nie wiele pomaga.


(skrzek) #4

pinguj router a nie wp.pl. może to modem dostawcy gubi pakiety, a nie tp-link.

zaktualizuj firmware w routerze.


(1694481) #5

W przypadku pingu routera jest podobnie, czasem nie można znaleźć hosta, tak jak by nie było połączenia, zastanawiam się czy to nie karta sieciowa ?


(roobal) #6

SQ6KXP , zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałeś podczas rejestracji, proszę dokonać zmiany tytułu na taki, który wstępnie opisze problem oraz dostosować rozmiar dołączonej grafiki do rozmiarów określonych w regulaminie, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.

W celu dokonania korekty tytuły należy użyć opcji edytuj w poście otwierającym wątek, a następnie skorzystać z pełnego edytora tekstu.


(roobal) #7

Spróbuj na początek zresetować router do ustawień fabrycznych i skonfiguruj na nowo. Jeśli na smartfonie również są problemy, to problem jest raczej z routerem, niż z kartą sieciową.