Problem z routerem WebRacer 8012

Witam! Mam umowę na internet z siecią Era. Do tej pory wszystko działało ok, natomiast około miesiąca temu pojawił się pewien kłopot. Problem polega na tym że kontrolka na routerze z napisem DSL, nagle gaśnie przez co tracę połączenie. Niekiedy zdarza się tak że trwa to 5 min, a niekiedy cały dzień. Dziś dopiero udało mi się teraz wejść na neta… Dzwoniłem do biura obsługi klienta, przyjechał raz serwis ( podczas wizyty internet działał) , serwisanci stwierdzili że wszystko jest w porządku. Dwa dni po ich odwiedzinach problem znów powrócił. Czy to może być wina routera, czy kabli, czy komputera czy ze strony ery? Proszę o pomoc bo powoli zaczyna mnie to męczyć.

piotrek199323 ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.