Problem z Shoutcastem w Winampie

Witam :slight_smile: Mam taki problem. Jestem początkującym w tym temacie więc pytam. Więc mam takie jedno pytanie, gdy puszczam muzykę w Winampie to słuchacze bardzo źle ją słyszą :? tzn. bardzo cicho. Może ja źle puszczam to w Winampie. Proszę o rady :frowning:

Pozdrawiam.

Masz włączony mikrofon w Shoutcas’cie?? Jeśli tak to go wyłącz… wtedy słuchacze będą mieli normalny poziom głośności.

Tak mam bo to radio sportowe. W przerwie meczu się puszcza muzyke na 15 minut i ja mam z tym problem. A czy to normalne, że jak ja puszcze dla słuchaczy jakąś techniawke to ja ją też słyszę? :smiley:

Złączono Posta : 09.03.2007 (Pią) 20:39

Może głupie pytanie, ale jak wyłączyć ten mikrofon na tą chwilę. Daję screena do opcji:

4987a08c42ce9627m.jpg

:?:

Obojętnie co puścisz to ty tez to będziesz słyszeć.

A mikrofon powinieneś wyłączyć w Shoutcas’cie a nie w systemie. Nie pamiętam gdzie sie to dokładnie robiło ale wiem że jeśli włączasz lub wyłączasz mikrofon to wyłącza ci sie Shoutcast (restart jego). To jest dość uciążliwe ale inaczej sie nie da.

Ok Jarek_OSW , teraz za to muzyke słychać rewelacja, ale nie słychać mnie jak mówię czym to jest spowodowane??

Złączono Posta : 09.03.2007 (Pią) 21:17

A dobrze to tu mam poustawiane?

91b5ac6060f48718m.jpg

:?:

i tu:

8795d4bd4f31da2am.jpg

:?:

Albo puszczasz muzyke albo mówisz przez mikrofon… bo bez sensu jest łączyć obie rzeczy razem chyba ze chcesz mieć muzyke w tle jak mówisz.

No jak coś chce powiedzieć to muszę nacisnąc LOCK i wtedy mówić a muzyka leci w tle. A suwaki mam dobrze ustawione?

b2a264b81067f0c1m.jpg

ee70ea16ae2178d4m.jpg

:?:

w tym pierwszym nie wyciszaj mikrofonu do 0. Poza tym OK

ronni wyprzedziles mnie to ja mu chcialem napisac, gralem kiedys w radiu i poszukaj w google wpisz konfiguracja shoutcast i po jakims czasie znajdziesz to co trzeba!

Ale jak potem nacisne LOCK to dalej powróci do zera. Ale ile mam dać? :smiley:

Złączono Posta : 09.03.2007 (Pią) 21:55