Problem z siecią bezprzewodową/ Vista

(Magdolf) #1

Witajcie! Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że jeśli chodzi o komputery jestem kompletnie zielona i w większości nie mam pojęcia o czym piszecie w innych wątkach, dlatego proszę- jeśli będziecie chcieli mi pomóc, piszcie dokładnie jak co robić i nie wkurzajcie się jak nie zrozumiem.

Mam problem z siecią bezprzewodową na moim laptopie. Do tej pory (przez ponad rok) nie miałam żadnych problemów, ale teraz łączy się, lecz jest napisane: łączność ograniczona lub tylko lokalne. Nie wiem o co chodzi i skąd te kłopoty.

W domu mam jeszcze komputer stacjonarny oraz telefon które działają bez problemu.

Mój notebook to Asus F5V, karta sieciowa Atheros AR5007EG.

Co zrobić? Prosze pomóżcie!!

(Julek94) #2

w jakiej odległości od routera próbujesz sie połączyć? opcja napraw(w xp po kliknięciu na ikone sieci w trayu) nie pomaga? Jaki masz zasięg? zmieniałaś jakieś ustawienia ostatnio?

p.s ja mam inną karte wifi

(Hitm3n) #3

Też miałem problem z tym. Ta karta jest najprawdopodobniej trefna, tak sam jak moja, tyle że jeszcze jej w serwisie nie miałem, ale chyba i tak to zrobię (Też mam ASUS-a, tylko inny model, ale tą samą kartę sieciową). Nie jest to wina Twojego ISP (dostawcy neta), tylko coś w sprzęcie siedzi. Rozwiązaniem może być odpalenie laptopa na baterii z odłączonym zasilaniem sieciowym. Następnie wyłączyć, wyjąć na kilkanaście sekund baterię i odpalić na zasilaczu. U mnie taki sposób działa zawsze, jak nie da rady tak, to może (ale niekoniecznie może ktoś zna jakiś sposób na to inny) czeka Cię serwis.

(Magdolf) #4