Problem z spamem na poczcie e-mail


(Ap Sniec) #1

Witam. Chciałbym prosić o pomoc ponieważ mój povider zablokował mi pocztę z uwagi na: Konto zostalo zablokowane przez administratorów. Z konta rozsylany jest

spam.

I teraz mi powiedzieli żeby zeskanować antywirusem ale tutaj widze że są lepsi specjaliści


(kuba3351) #2

Jaką masz skrzynkę, darmową czy płatną, ogólnodostępną?Jeśli tak to podaj jaką.Korzystasz z klienta poczty e-mail zainstalowanego na dysku, czy korzystasz z webowego interfejsu poczty?


(Ap Sniec) #3

korzystam z office 2k3 moj provider to toya.net.pl i mam od nich pocztę


(kuba3351) #4

Więc jeżeli korzystasz z klijenta w twoim Office, to możesz mieć wirusa, który wysyła SPAM w twoim imieniu za pomocą twojego programu pocztowego.

Na początek przeskanuj Programem Malwarebytes AntiMalware:

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html

Zrób aktualizację bazy, przeskanuj usuń co znajdzie i daj raport na forum.

Potem ściągnij Hitman Pro:

Przeskanuj, daj screena z wyników skanowania.


(Ap Sniec) #5

http://wklej.to/Qe6YW - 1 log

http://wklej.to/tfEv0 -2 log


(kuba3351) #6

Jeszcze screen z Hitmana.W logu widzę, że możesz mieć wyłączonego antywirusa, firewalla i aktualizacje automatyczne.Sprawdź swojego antywirusa, i daj wynik Hitmana.


(Ap Sniec) #7

e6c6502d613a.bmp


(kuba3351) #8

Ten screen, to się u ciebie wyświetla, bo u mnie jakoś nie za bardzo

file.php?name=34FDB99D19ABCAAE5A413EB26DE0B342

Jak Hitman nic nie wykrył, albo są same tracking Cookes, to nie musisz dawać.Daj screena jeśli wykrył jakiś Malware albo Trojan.

Sprawdziłeś swojego antywirusa?


(Ap Sniec) #9

tak sprawdziłem jest aktywny nod 32 smart security