Problem z spamem na poczcie e-mail

Witam. Chciałbym prosić o pomoc ponieważ mój povider zablokował mi pocztę z uwagi na: Konto zostalo zablokowane przez administratorów. Z konta rozsylany jest

spam.

I teraz mi powiedzieli żeby zeskanować antywirusem ale tutaj widze że są lepsi specjaliści

Jaką masz skrzynkę, darmową czy płatną, ogólnodostępną?Jeśli tak to podaj jaką.Korzystasz z klienta poczty e-mail zainstalowanego na dysku, czy korzystasz z webowego interfejsu poczty?

korzystam z office 2k3 moj provider to toya.net.pl i mam od nich pocztę

Więc jeżeli korzystasz z klijenta w twoim Office, to możesz mieć wirusa, który wysyła SPAM w twoim imieniu za pomocą twojego programu pocztowego.

Na początek przeskanuj Programem Malwarebytes AntiMalware:

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Zrób aktualizację bazy, przeskanuj usuń co znajdzie i daj raport na forum.

Potem ściągnij Hitman Pro:

http://www.programosy.pl/program,hitman.html

Przeskanuj, daj screena z wyników skanowania.

http://wklej.to/Qe6YW - 1 log

http://wklej.to/tfEv0 -2 log

Jeszcze screen z Hitmana.W logu widzę, że możesz mieć wyłączonego antywirusa, firewalla i aktualizacje automatyczne.Sprawdź swojego antywirusa, i daj wynik Hitmana.

e6c6502d613a.bmp

Ten screen, to się u ciebie wyświetla, bo u mnie jakoś nie za bardzo

file.php?name=34FDB99D19ABCAAE5A413EB26DE0B342

Jak Hitman nic nie wykrył, albo są same tracking Cookes, to nie musisz dawać.Daj screena jeśli wykrył jakiś Malware albo Trojan.

Sprawdziłeś swojego antywirusa?

tak sprawdziłem jest aktywny nod 32 smart security