Problem z Spybot Serach % Destroy

Witam. Zainstalowałem sobie Spybot Serach & Destroy 1.4

Przeskanowałem dysk. Program znalazł dwa klucze, ale boję się je wywalić bo wygladaja na systemowe. Nie znam się na tym dobrze. Czy wiecie co to za klucze i czy mogę je wywalić?

  1. Windows Security Center. AntiVirusDisableNotify

lokalizacja— HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify!=dword:0

  1. Windows Security Center. FirewallDisableNotify

lokalizacja---- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify!=dword:0

Z góry dziękuje za pomoc.

Jakiś program zmienił ustawienie dotyczące programu antywirusowego i firewalla systemowego ustawiając Centrum Zabezpieczeń na niepowiadamianie użytkownika o statusie tych programów. Wejdź do panelu sterowania/centrum zabezpieczeń/zmień sposób informowania mnie… i włacz wszystkie trzy opcje

Jeśli sam wyłączyłeś zaporę systemową i centrum zabezpieczeć - to jest Ok

Czasami jakieś programy anyt to same robią

AntiVirusDisableNotify-centrum zabezpieczeć

FirewallDisableNotify-Firewall systemu.

Niczego nie usuwaj za pomocą Spybot Serach & Destroy . Dodaj tylko te wartości do listy wykluczeń Spybot-a aby więcej ich nie pokazywał -

jesli jesteś pewien że jest wszystko ok.(czyli jakiś złośliwy programig ci

nie pozmieniał ustawień)

:slight_smile:

Mam Norton Internet Security 2006 i to on wylaczyl te opcje. Czy w takim razie moge pozwolic by SPYBOT SERACH wywalił te klucze czy mam je pozostawić ??

Mam Norton Internet Security 2006 i to on wylaczyl te opcje. Czy w takim razie moge pozwolic by SPYBOT SERACH wywalił te klucze czy mam je pozostawić Pytajnik

Nic nie wywalaj !!

W Spybot jest taka funkcja !!

teraz nie pamiętam dokładnie. ale mogą zaraz sprawdzić.

OK,

Te opcje wyłaczyl sam Norton w czasie instalacji. Pytal czy ma ti wyłaczyć aby nie powtarzały się alerty.

Też mam NIS 2006 i Spybot 5-krotnie znajdował u mnie