start>>>uruchom>>>services.msc>>>zatrzymaj i wyłącz usługę Windows Log
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.myway.com/mysearch/?ptnrS=BW R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\Userinit.exe O2 - BHO: (no name) - {03293B33-CAC5-491C-B959-339B1441CFA6} - (no file) O23 - Service: Windows Log - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvsvcd.exe
1.Startujesz do trybu awaryjnego
2.Wyłanczasz przywracanie systemu (tylko Me/Xp)
3.Kasujesz wpisy w HijackThis
4.Kasujesz pogrubione pliki/foldery
5.Dajesz nowy log z hjt + log z Silent Runners
Cayus
(Hormanicus)
27 Lipiec 2006 12:09
#3
nie wiem czy pomogło bo nie jestem pewien jak zakonczyc operacje…
Po wyjsciu z systemu safemode mam opcje powrotu do normalnego ustawienia z oryginalnym boot lub pozostaniu na trybie diagnostycznym lub jakoś tak ze zmodyfikowanym boot. Wybrałem system oryginalny…
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 08:05:44, on 2006-07-27 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe C:\Program Files\Nikon\PictureProject\NkbMonitor.exe C:\WINDOWS\twain_32\ca561a\SnapDetect.exe C:\Documents and Settings\Ronald\Desktop\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://runonce.msn.com/?v=msgrv75 O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: Cole2k Media Toolbar Helper - {08825191-C3C7-44e9-8CA6-07AB521FA8F2} - C:\Program Files\Cole2k Media Toolbar\v2.0.0.2\Cole2k_Media_Toolbar.dll O3 - Toolbar: Cole2k Media Toolbar - {015407A9-D183-4379-8452-DFD7C2297902} - C:\Program Files\Cole2k Media Toolbar\v2.0.0.2\Cole2k_Media_Toolbar.dll O4 - HKLM…\Run: [smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe O4 - HKLM…\Run: [NVRTCLK] C:\WINDOWS\system32\NVRTCLK\NVRTClk.exe O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM…\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM…\Run: [RemoteControl] “C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe” O4 - HKLM…\Run: [DAEMON Tools-1033] “C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe” -lang 1033 O4 - HKLM…\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM…\Run: [DAEMON Tools] “C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe” -lang 1033 O4 - HKLM…\Run: [Odkurzacz-MCD] C:\Program Files\Odkurzacz 10.1 Pro\odk_mcd.exe O4 - HKLM…\Run: [TkBellExe] “C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe” -osboot O4 - HKLM…\Run: [iSUSPM Startup] C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\isuspm.exe -startup O4 - HKLM…\Run: [iSUSScheduler] “C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe” -start O4 - HKLM…\Run: [iTunesHelper] “C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe” O4 - HKLM…\Run: [QuickTime Task] “C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe” -atboottime O4 - HKCU…\Run: [NBJ] “C:\Program Files\Ahead\Nero BackItUp\nbj.exe” O4 - HKCU…\Run: [Gadu-Gadu] “C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe” /tray O4 - HKCU…\Run: [skype] “C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe” /nosplash /minimized O4 - HKCU…\Run: [DW4] “C:\Program Files\The Weather Channel FW\Desktop Weather\DesktopWeather.exe” O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE O4 - Global Startup: NkbMonitor.exe.lnk = C:\Program Files\Nikon\PictureProject\NkbMonitor.exe O4 - Global Startup: SnapDetect.lnk = C:\WINDOWS\twain_32\ca561a\SnapDetect.exe O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004 … scan53.cab O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan … asinst.cab O16 - DPF: {BB21F850-63F4-4EC9-BF9D-565BD30C9AE9} (ASquaredScanForm Element) - http://www.windowsecurity.com/trojanscan/axscan.cab O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) - http://skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing) O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing) O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe O23 - Service: Windows Log - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvsvcd.exe
start>>>uruchom>>>services.msc>>>zatrzymaj i wyłącz usługe Windows Log
skasuj pogrubiony plik ręcznie a wpis hijackiem.
kuz5
(Kuz5)
27 Lipiec 2006 14:05
#5
Cayus:
Sprawdzenie loga
Proszę zmienic tytuł tematu na konkretny :?
Cayus
(Hormanicus)
27 Lipiec 2006 15:34
#6
wyłączyłem usługę Windows log na czas przeprowadzenia czyszczenia a potem ją znowu włączyłęm, Zatem czy ma być ta funkcja wylączona na stale?
W drugim logu który zamieściłem nie ma plików pogrubionych…
a po co ją włączałeś ? , masz wyłączyć i wywalić z rejestru, kasując wpis i plik jeśli będzie na dysku