Problem z Trojan.Dropper

Witam.

Dzisiaj po podpięciu obcego nośnika do komputera, trojan zaczął się rozprzestrzeniać po wszystkich urządzeniach podpiętych do niego. MBAM sobie z tym nie radzi.

MBAM

OTL

Extras

Sakanowanie - http://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx?lcid=1033

W Malwarebytes kliknij Usuń zaznaczone i zatwierdź restart.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

Raport usuwania

OTL Skanuj

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj ESET Online Scanner

Eset Online Scaner wykrywa Win32/Brontok.S lecz program jakby zacinał się przy skanowaniu, obiekt pozostaje bez zmian po 8h skanowania.

Jaka jest lokalizacja i nazwa wykrytego pliku?

Spróbuj ręcznie usunąć wykryty plik.

Nie wiem jakie to pliki gdyż Eset nie zakończył skanowania, a tych plików jest 213 jak nie więcej.

W oknie programu powinno być widać na jakim pliku się zawiesił.

Jeżeli ESET się zawiesił to i tak niczego nie usunie.

Dysk przeskanuj Kaspersky Virus Removal Tool 2011

W zakładce Scan scope zaznacz wszystkie dyski:

Jak zmienić obszar automatycznego skanowania w Kaspersky Virus Removal Tool 2011?

Program Kaspersky wykrył mniejszą ilość plików niż Eset ale przynajmniej zadziałał. Czy należy powtórzyć nim skanowanie?

Czy usunąłeś stare punkty przywracania systemu?

Malwarebytes dużo wykrył, więc ponownie wykonaj Pełne skanowanie tym programem.

Wygląda na to, że problem został rozwiązany. Malwarebytes nic więcej nie wykrywa.

Prawdopodobnie inny komputer w domu też jest tym zainfekowany. Czy w tym wypadku wystarczy użyć któregoś z narzędzi czy należy wykonać logi?

Przeskanuj MBAM i Kaspersky, a później pokaż logi.