Witam. Przy uruchamianiu plików .exe pojawia się okno “Uruchamianie za pomocą…”. Ponadto nie mogę nic otworzyć w Panelu sterowania - wyskakuje komunikat “C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe Nie można odnaleźć aplikacji”, a na pasku zadań nie pojawiają się przy uruchamianiu wszystkie ikony. Skanowałem komputer Kaspersky’m on-line i NOD32, coś tam niby wykryto i usunięto, ale problem nadal istnieje. Proszę o pomoc. Oto mój log HJT:
Usuń te wpisy w HJT
Uruchom HijackThis - Do a system scan only - w oknie programu pokaże się log - zaznacz kratki przy podanych wpisach - klikasz Fix checked
Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum.
Pewnie usunąłeś jakiś systemowy plik.Reinstal systemu.Spróbuj jeszcze podmiany pliku rundll32.exe z płyty z windows
Zrobiłem tak jak pisałeś. Tutaj log z Combofix: http://wklej.org/id/37223/ Po restarcie wygląda na to, że wszystko jest ok. Coś jeszcze powinienem zrobić?
Wylecz pendriva lub kartę pamięci
Flash Disinfector lub Perlovga Removal Tool
lub format
wklej do notatnika:
Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.
Loga wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj linka
Log wygląda na czysty.
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizacje Autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Przeskanuj system daj raport na forum
lub Dr.WEB CureIt!
Dr.Web znalazł 2 sztuki Adware.Shopper w archiwach i je przeniósł.
Opróżnij kwarantanne DrWeb. Powinno być OK
OK, wielkie dzięki za pomoc!