Problem z uruchamianiem plików .exe


(Macias T) #1

Witam. Przy uruchamianiu plików .exe pojawia się okno "Uruchamianie za pomocą...". Ponadto nie mogę nic otworzyć w Panelu sterowania - wyskakuje komunikat "C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe Nie można odnaleźć aplikacji", a na pasku zadań nie pojawiają się przy uruchamianiu wszystkie ikony. Skanowałem komputer Kaspersky'm on-line i NOD32, coś tam niby wykryto i usunięto, ale problem nadal istnieje. Proszę o pomoc. Oto mój log HJT:

http://wklej.org/id/37217/


(Spandau) #2

Usuń te wpisy w HJT

Uruchom HijackThis - Do a system scan only - w oknie programu pokaże się log - zaznacz kratki przy podanych wpisach - klikasz Fix checked

Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum.


(Domino Czesio) #3

Pewnie usunąłeś jakiś systemowy plik.Reinstal systemu.Spróbuj jeszcze podmiany pliku rundll32.exe z płyty z windows


(Macias T) #4

Zrobiłem tak jak pisałeś. Tutaj log z Combofix: http://wklej.org/id/37223/ Po restarcie wygląda na to, że wszystko jest ok. Coś jeszcze powinienem zrobić?


(Spandau) #5

Wylecz pendriva lub kartę pamięci

Flash Disinfector lub Perlovga Removal Tool

lub format

wklej do notatnika:

Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.

Loga wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj linka


(Macias T) #6

http://www.wklej.org/id/37236/


(Spandau) #7

Log wygląda na czysty.

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system oraz rejestr CCleaner

Wykonaj optymalizacje Autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Przeskanuj system daj raport na forum

lub Dr.WEB CureIt!


(Macias T) #8

Dr.Web znalazł 2 sztuki Adware.Shopper w archiwach i je przeniósł.


(Spandau) #9

Opróżnij kwarantanne DrWeb. Powinno być OK


(Macias T) #10

OK, wielkie dzięki za pomoc! :slight_smile: