Witam, gdy próbuje odpalić Mozille [wersja 14.0.1], to wyskakuje mi komunikat: “Przepraszamy! Program Firefox uległ awarii w wyniku błędu. Przy następnym uruchomieniu nastąpi próba przywrócenia otwartych okien i kart. Aby pomóc nam zdiagnozować i naprawić ten problem, można przesłać zgłoszenie awarii.”, wcześniej ten problem nie pojawił się ani razu. Wiecie jak sobie z tym poradzić?
Wciśnij na klawiaturze klawisz Shift-> cały czas trzymając shift uruchom Lisa -> wyskoczy takie okienko:
Kliknij opcję “Uruchom w trybie awaryjnym”- daj znać czy Lis ruszył, jeżeli tak to pokieruję Cię dalej jak odzyskać obecną instalację Lisa, jeżeli nie to będziemy myśleć dalej
Dobrze, będąc w tym trybie wyłącz wszystkie dodatki-> następnie uruchom Lisa normalnie-> jeżeli wystartuje to otwórz kartę dodatków-> włączaj pojedynczo każdy dodatek-> po każdym włączeniu restart-> w końcu trafisz ten felerny-> uruchom znowu tryb awaryjny-> wyłącz felerny dodatek-> Lis będzie działał normalnie, na 99% :lol:
Możesz ewentualnie podać, który dodatek mieszał to się zobaczy za aktualizacją
Zrobiłem tak, i Firefox uruchomił się bez żadnych dodatków, ale gdy włączyłem je wszystkie to też się uruchomił… Więc to nie jest chyba tym spowodowane bo ten problem powtarza się dalej bez względu na to czy wyłączę jakieś dodatki czy nie.
Wpisz w pasek adresu about:crashes potwierdź enter, otworzy się okno, być może znajdą się tam ciągi cyfr i liter (przypadkowe), jeżeli coś będzie to kliknij najwyższy ciąg, powinno przenieść cię na nową stronę, skopiuj jej link i podaj na forum.
Kolejna sprawa, którą możesz sprawdzić, otwórz okno dodatków-> wtyczki-> podaj wersję Flash Player-> w ramach testu wyłącz tę wtyczkę-> sprawdź czy problem się powtarza.
Według jednych z najnowszych informacji na temat tego crashu to właśnie strona główna Google go powoduje, dokładniej ich Google doodle :lol:
Na czas wydania aktualizacji zmień sobie stronę startową na about:home -> w opcjach Lisa przywróć domyślną, tam też masz szukajkę Google, przynajmniej będziemy wiedzieć czy pomogło w Twoim przypadku…