Problem z uruchomieniem torrenta

Witam,

może zna się ktoś na tym bo ja jestem w tym temacie zielony nie korzystam z tego wcale ale dziś potrzebowałem jedną rzecz i przy pobieraniu torrenta kiedy się otwiera ta tabelka uruchom,zapisz,anuluj,kiedy klikam uruchom zamiast się ściągać przenosi mnie do windowsa media player nie wiem jak to naprawić dodam jeszcze że jest to BitComet0.68,z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam :smiley:

Zacznijmy od tego że pobierz i zainstaluj najnowszą wersję programu, bo Twoja to już zabytek.

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=46&id=1877

Starą odinstaluj -> przeczyść rejestr -> zainstaluj nową.

A to że otwierało Ci media playera to pewnie miałeś zle ustawione skojarzenia z plikami.

Powinno się to samo naprawić po zainstalowaniu programu na nowo.

niestety nawet to raz przeinstalowałem ale dalej to samo nie chcę ściągać nowej bo jak już mówiłem jestem zielony w tym temacie a w tej starej wersji jeszcze co nieco kumam :frowning:

może to nie rozwiąże problemu z tym klientem ale spróbuj utorrent (zobaczysz czy tam też będzie problem)

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1844&t=46

uruchom tego bitCometa i przeciagnij do niego plik po czym w okienku które Ci wyskoczyło potwierdz sciegniecie “OK”

logika…logika…logika… 8)

eh… jak plik ?nie ma tego pliku :cry: kiedy klikam pobierz torrenta wyskakuje odrazu ta tabela "uruchom,zapisz,anuluj"kiedy klikam uruchom lub zapisz odrazu wywala mnie do media playera wcześniej o ile dobrze pamiętam po kliknięciu opcji uruchom wyskakiwało mi te okienko o którym piszesz i po kliknięciu opcji ok odrazu łączyło mnie do trackera

to wina nie leży raczej po stronie torrenta tylko twoja przeglądarka szwankuje. Raczej tym się zajmij i myśle że będzie ok.

Kliknij zapisz.

Zapiszesz sobie go gdzieś na dysku, następnie kliknij dwa razy na niego i powinien otworzyć się bitcommet i rozpocząć pobieranie.