Problem z uruchomieniem Windows Defender

Windows Defender nie chce mi się uruchomić, podczas próby uruchomienia pojawia się komunikat o treści: Nie można zainicjować aplikacji: 0x800106ba. Usługa tego programu została zatrzymana z powodu wystąpienia problemu. Aby uruchomić usługę ponownie uruchom komputer lub wyszukaj w Pomocy i obsłudze technicznej informacje dt. sposobu ręcznego uruchamiania tej usługi. - Taki komunikat się wyświetla, ja próbowałem przez msconfig - i tam jest włączony Windows Defender, tylko nie wiem co zrobić aby można było go włączyć

Ponownie zainstaluj go.

Może te tematy pomogą:

viewtopic.php?t=187287

http://www.vistaforum.pl/read.php?4,2846,2848

Ok, thx wszystkim za pomoc - o dziwo udało mi się to samemu naprawić, bo wszedłem w narzędzia administracyjne - usługi i przestawiłem tryb uruchamiania Defendera na automatyczny i już normalnie się uruchamia.