Mam problem z urządzeniem wielofunkcyjnym firmy Lexmark. Prawdopodobnie winne jest oprogramowanie.
Jakiś czas temu przy starcie systemu (Windows XP + SP3) pojawiał się komunikat - i nadal się pokazuje. System widzi urządzenie jednak nie mogę nic zeskanować - żadem program nie widzi jakby skanera z tego urządzenia. Ów komunikat - co się okazało po jakimś czasie pochodził właśnie od Lexmarka: niby nie ma kilku plików.
Nawet ponowne zainstalowanie oprogramowania na nowo nie pomogło. Wgrywane również były najnowsze sterowniki - i nic, to samo. Nawet przy uruchamianiu “Centrum urządzenia wielofunkcyjnego” Lexmark (czy jakoś tak…) wyskakuje ten sam komunikat, co przy starcie Windows’a. Nie wiem już co robić. Wpadłem na pomysł przywrócenia starszych wpisów z rejestru, bo posiadam takowe na dysku. Nie wiem jednak czy to może być rozwiązaniem. Dodam, że nie koniecznie, ale jednak w aktualnej chwili skaner by mi się przydał.
Model urządzenia: X2250
A oto i komunikat o którym wspominałem:

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.