Problem z wejsciem na panel web Access Pointa

Witam. Mam problem z AP’kiem. Dokladniej jakis czas temu zainstalowalem w sieci nowy router. Zmienila sie pula adresow i od tego czasu nie dziala mi obsluga web ap’ka. Probowalem resetowac go do ustawien fabrycznych ale niestety dalej nie moge wejsc na jego panel wg. faq fabryczne ip to 192.168.0.1. Pula adresow wg. nowego routera zaczyna sie od 192.168.1.2 (1 - ma router). I w zaden sposob nie moge dostac sie na ap a potrzebuje wprowadzic kilka zmina w zarzadzaniu nim. Jakies pomysly co moge jeszcze zrobic jak dostac sie na ten AP. ?

Jeżeli pula adresów AP jest 192.168.1.* to adres AP w takim razie jest 192.168.1.1 a nie 192.168.0.1

A czy w ogóle po drodze między AP a twoim komputerem masz postawiony jeszcze jakiś router lub coś innego?

moj komputer jest wpiety w router tak sam jak i ap.

ip routera to 192.168.1.1

probowalem zmienic ip routera niby zmieniam biore save setings. reboot rutera. ale nie ma zadnych zmian.

Jeżeli masz wpięty AP po stronie LAN do routera to uzyskał on jakiś adres z routera (chyba,że miał stały) i wg niego musiałbyś się posiłkować. Jeżeli jest on wpięty po stronie WAN to powinien mieć adres podstawowy jaki został mu przypisany (tak jak zazwyczaj do niego wchodziłeś).

Przykładowo jeżeli AP miał adres 192.168.0.5 i jest wpięty do LAN a router ma teraz adresację 192.168.1.* to nie wejdziesz na AP ze względu na to że adres nie należy do wewnętrznej sieci routera

Moja propozycja Jeżeli masz możliwość zmiany adresacji routera jako bramki ustaw bramkę routera na 192.168.0.2 a wtedy spróbuj wejść na AP. Może się uda.

Nie wiem jaki adres wejściowy ma Twój AP