Ten problem pojawia mi się co jakiś czas i to na 2 komputerach! Nie mogę wchodzić na stronę microsoft.com i np. avg.com czyli strony z oprogramowaniem antywirusowym.
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum
Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
Z menu Notatnika wybierasz - Plik - Zapisz jako - Zmieniasz rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki - zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, potwierdź dodanie do rejestru, uruchom ponownie komputer.
Conficker usunięty. Powodem tej infekcji (dotyczy obydwóch komputerów) jest całkiem nieaktualny system Obowiązkowo powinieneś zaktualizować przynajmniej to
Miałem na myśli pełne skanowanie Ty wykonałeś szybkie
Tak o to mi chodziło
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum
Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
Poprzez Aplet Dodaj Usuń Programy odinstaluj AskTolbar
System także jest nieaktualny Dla pewności proszę podać logi MBRCheck oraz KasperskiTDSSKiller Instrukcje i programy znajdziesz tutaj http://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekc … uwajacych/ Jeśłi Kasperski coś wykryje wybierz opcje Skip
Jesteś w stanie napisać jak się to stało? Dlaczego usunąłeś program antywirusowy? Co było w logu widać a niestety nic na jego miejsce nie zainstalowałeś.
Na niezainfekowanym komputerze tym pierwszym pobierz i nagraj na płytkę Kaspersky Rescue Diskhttp://www.fixitpc.pl/topic/102-plyty-s … skanerami/ Pełny skan Lecz co się da czego nie można wyleczyć usuwasz Skanuj tyle razy aż skaner nic nie znajdzie