Problem z weryfikacją licencji z bazą danych w Kaspersky

Czy dziś też mieliście taki dziwny problem, że mimo iż wasza licencja jest legalnie zakupiona poprzez sklep Kaspersky i jest jeszcze ważna to KIS 2012 wyłączył ochronę i stwierdził, że istnieją problemy z licencją?

Edit:

Problem jednak ustępuje samoczynnie, ale dopiero po restarcie aplikacji.

tak ale dodanie ponownie licencji naprawilo problem u mnie w KIS2011

Tez problem mam ten sam, juz dwukrotnie po restarcie KISa a strona internetowa się nie loguje i informuje przeglądarka bad gateway

Mnie już 2 razy to wyskoczyło.

Napisałem do Kaspersky Lab żeby wyjaśnili co się dzieje.

Strona Kaspersky działa u mnie.

noo, ale strona też nie chce działać ani ta aplikacja pomocy. Jak się coś dowiesz to pisz. Tak na marginesie nie wiem czy już kiedykolwiek kupie Kisa po takim czymś.

Heh odpisali mi jedynie z centrali, że mam napisać do działu pomocy z panelu klienta. Lecz panel ten nie działa, wczytuje sie bardzo długo i nic.

Napisałem im jeszcze raz na maila. Może w końcu się odezwie ktoś z polskiego oddziału

no właśnie u " Fast track" pokazuje się “bad gateway”?

Pozostaje czekać. Czyżby atak Anonymous?

3 raz to samo

Dokładnie czerwony X jest .

Pozdrawiam

http://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=208282269 tu wyskakuje 502 Gateway, na stronę panelu klienta (help desk) też się nie da wejść

Trzeba gdzieś to zgłosić piszcie o tym problemie bo to irytujące jest.

Pozdrawiam :slight_smile:

Na forum coś użytkownicy wspomnieli na ten temat http://forum.kaspersky.com/index.php?sh … 28136&st=0 ale nadal żadnego oficjalnego odezwu z firmy

@ahor195 pisałem już 2 krotnie do nich na maila.

Pierw mi odpisał amerykański oddział (mimo iż pisałem na polski), że mam się kontaktować poprzez dział pomocy w panelu klienta, lecz on nie działa.

2 raz pisałem opisując szerzej problem i nadal żadnej odpowiedzi.

Należy przywrócić wcześniejszą wersję reguł Aktualizacji

http://support.kaspersky.com/images/hom … _01_en.gif

I poczekać na kolejny update z uruchomieniem aktualizacji automatycznych

Hmm spróbujemy, choć kilka już tych aktualizacji dziś miałem, po wystąpieniu problemów. Zarówno automatyczne, jak i ręczne robiłem.

To i tak nie zmienia faktu, iż jakiś problem mają z serwerami, skoro niektóre ich strony nie działają. Sam fakt iż zaistniał problem narażający bezpieczeństwo naszych komputerów, to powinni nam to jakoś wynagrodzić po usunięciu problemu

Posiadam licencje z Gazety, i u mnie też jest problem z Kaspersky’m, mam nadzieje, że to szybko naprawią.

Niestety przywrócenie poprzednich baz nie pomaga. Dziwne jest to iż tylko po najechaniu na zasobnik jest informacja o uszkodzeniu baz, główne okno raportuje tylko, że ochronę wstrzymano i że jest problem z licencją.

http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208284139 tu są rozwiązania z bazami. Lecz problem ciągle powraca

Dzwoniłem do pomocy technicznej. Wyłączcie Kasperskiego i ponownie go włączcie pobrać należy aktualizacje. Powinno pomóc

Pozdrawiam

No oni sobie chyba jaja z nas robią i myślą, że jesteśmy idiotami.

Cały czas tak robimy, lecz to nie pomaga na długo.

Wystarczy sam restart aktualizacji i nawet aktualizować nie trzeba (aktualizacja, przywracanie baz nic nie daje) i pomaga. Ale po jakiejś godzinie znowu powraca.

Boją się? Że nie podają przyczyny problemu? Nawet strony pomocy i nie tylko im nie działają.

Jest jeszcze telefoniczny kontakt. Ja próbowałem też. Panel klienta u mnie nie działa, bo kiedyś zmieniłem na - MOJE KONTO i do niego mogę wejść klikając w panelu głównym aplikacji na samym dole w “MOJE KONTO”. SPRAWDZAŁEM. Jest OK. Wszystko działa. U mnie nie działa strona z rejestracją. Ten sam błąd, co u was. Czyli w Firefox strona rejestracji nie dział a wejść można z poziomu aplikacji na MOJE KONTO.

Blady2011 dzwoniłem do nich powiedzieli aby wyłączyć Kasperskiego i włączyć. Pobrać najnowsze aktualizacje pomogło.

Pozdrawiam :slight_smile: