Problem z weryfikacją licencji z bazą danych w Kaspersky


(Blady2012) #1

Czy dziś też mieliście taki dziwny problem, że mimo iż wasza licencja jest legalnie zakupiona poprzez sklep Kaspersky i jest jeszcze ważna to KIS 2012 wyłączył ochronę i stwierdził, że istnieją problemy z licencją?

Edit:

Problem jednak ustępuje samoczynnie, ale dopiero po restarcie aplikacji.


(Rradek22) #2

tak ale dodanie ponownie licencji naprawilo problem u mnie w KIS2011


(Hjustyn) #3

Tez problem mam ten sam, juz dwukrotnie po restarcie KISa a strona internetowa się nie loguje i informuje przeglądarka bad gateway


(Blady2012) #4

Mnie już 2 razy to wyskoczyło.

Napisałem do Kaspersky Lab żeby wyjaśnili co się dzieje.

Strona Kaspersky działa u mnie.


(Hjustyn) #5

noo, ale strona też nie chce działać ani ta aplikacja pomocy. Jak się coś dowiesz to pisz. Tak na marginesie nie wiem czy już kiedykolwiek kupie Kisa po takim czymś.


(Blady2012) #6

Heh odpisali mi jedynie z centrali, że mam napisać do działu pomocy z panelu klienta. Lecz panel ten nie działa, wczytuje sie bardzo długo i nic.

Napisałem im jeszcze raz na maila. Może w końcu się odezwie ktoś z polskiego oddziału


(Hjustyn) #7

no właśnie u " Fast track" pokazuje się "bad gateway"?


(Blady2012) #8

Pozostaje czekać. Czyżby atak Anonymous?

3 raz to samo


(Ahor195) #9

Dokładnie czerwony X jest .

Pozdrawiam


(Blady2012) #10

http://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=208282269 tu wyskakuje 502 Gateway, na stronę panelu klienta (help desk) też się nie da wejść


(Ahor195) #11

Trzeba gdzieś to zgłosić piszcie o tym problemie bo to irytujące jest.

Pozdrawiam :slight_smile:


(Blady2012) #12

Na forum coś użytkownicy wspomnieli na ten temat http://forum.kaspersky.com/index.php?sh ... 28136&st=0 ale nadal żadnego oficjalnego odezwu z firmy

@ahor195 pisałem już 2 krotnie do nich na maila.

Pierw mi odpisał amerykański oddział (mimo iż pisałem na polski), że mam się kontaktować poprzez dział pomocy w panelu klienta, lecz on nie działa.

2 raz pisałem opisując szerzej problem i nadal żadnej odpowiedzi.


(Tvniyrwa) #13

Należy przywrócić wcześniejszą wersję reguł Aktualizacji

http://support.kaspersky.com/images/hom ... _01_en.gif

I poczekać na kolejny update z uruchomieniem aktualizacji automatycznych


(Blady2012) #14

Hmm spróbujemy, choć kilka już tych aktualizacji dziś miałem, po wystąpieniu problemów. Zarówno automatyczne, jak i ręczne robiłem.

To i tak nie zmienia faktu, iż jakiś problem mają z serwerami, skoro niektóre ich strony nie działają. Sam fakt iż zaistniał problem narażający bezpieczeństwo naszych komputerów, to powinni nam to jakoś wynagrodzić po usunięciu problemu


(przybylski) #15

Posiadam licencje z Gazety, i u mnie też jest problem z Kaspersky'm, mam nadzieje, że to szybko naprawią.


(Blady2012) #16

Niestety przywrócenie poprzednich baz nie pomaga. Dziwne jest to iż tylko po najechaniu na zasobnik jest informacja o uszkodzeniu baz, główne okno raportuje tylko, że ochronę wstrzymano i że jest problem z licencją.

http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208284139 tu są rozwiązania z bazami. Lecz problem ciągle powraca


(Ahor195) #17

Dzwoniłem do pomocy technicznej. Wyłączcie Kasperskiego i ponownie go włączcie pobrać należy aktualizacje. Powinno pomóc

Pozdrawiam


(Blady2012) #18

No oni sobie chyba jaja z nas robią i myślą, że jesteśmy idiotami.

Cały czas tak robimy, lecz to nie pomaga na długo.

Wystarczy sam restart aktualizacji i nawet aktualizować nie trzeba (aktualizacja, przywracanie baz nic nie daje) i pomaga. Ale po jakiejś godzinie znowu powraca.

Boją się? Że nie podają przyczyny problemu? Nawet strony pomocy i nie tylko im nie działają.


(florka) #19

Jest jeszcze telefoniczny kontakt. Ja próbowałem też. Panel klienta u mnie nie działa, bo kiedyś zmieniłem na - MOJE KONTO i do niego mogę wejść klikając w panelu głównym aplikacji na samym dole w "MOJE KONTO". SPRAWDZAŁEM. Jest OK. Wszystko działa. U mnie nie działa strona z rejestracją. Ten sam błąd, co u was. Czyli w Firefox strona rejestracji nie dział a wejść można z poziomu aplikacji na MOJE KONTO.


(Ahor195) #20

Blady2011 dzwoniłem do nich powiedzieli aby wyłączyć Kasperskiego i włączyć. Pobrać najnowsze aktualizacje pomogło.

Pozdrawiam :slight_smile: