Czy dziś też mieliście taki dziwny problem, że mimo iż wasza licencja jest legalnie zakupiona poprzez sklep Kaspersky i jest jeszcze ważna to KIS 2012 wyłączył ochronę i stwierdził, że istnieją problemy z licencją?
Edit:
Problem jednak ustępuje samoczynnie, ale dopiero po restarcie aplikacji.
noo, ale strona też nie chce działać ani ta aplikacja pomocy. Jak się coś dowiesz to pisz. Tak na marginesie nie wiem czy już kiedykolwiek kupie Kisa po takim czymś.
Hmm spróbujemy, choć kilka już tych aktualizacji dziś miałem, po wystąpieniu problemów. Zarówno automatyczne, jak i ręczne robiłem.
To i tak nie zmienia faktu, iż jakiś problem mają z serwerami, skoro niektóre ich strony nie działają. Sam fakt iż zaistniał problem narażający bezpieczeństwo naszych komputerów, to powinni nam to jakoś wynagrodzić po usunięciu problemu
Niestety przywrócenie poprzednich baz nie pomaga. Dziwne jest to iż tylko po najechaniu na zasobnik jest informacja o uszkodzeniu baz, główne okno raportuje tylko, że ochronę wstrzymano i że jest problem z licencją.
No oni sobie chyba jaja z nas robią i myślą, że jesteśmy idiotami.
Cały czas tak robimy, lecz to nie pomaga na długo.
Wystarczy sam restart aktualizacji i nawet aktualizować nie trzeba (aktualizacja, przywracanie baz nic nie daje) i pomaga. Ale po jakiejś godzinie znowu powraca.
Boją się? Że nie podają przyczyny problemu? Nawet strony pomocy i nie tylko im nie działają.
Jest jeszcze telefoniczny kontakt. Ja próbowałem też. Panel klienta u mnie nie działa, bo kiedyś zmieniłem na - MOJE KONTO i do niego mogę wejść klikając w panelu głównym aplikacji na samym dole w “MOJE KONTO”. SPRAWDZAŁEM. Jest OK. Wszystko działa. U mnie nie działa strona z rejestracją. Ten sam błąd, co u was. Czyli w Firefox strona rejestracji nie dział a wejść można z poziomu aplikacji na MOJE KONTO.