Problem z WiFi na laptopie

Witam,

Podczas pracy na laptopie (HP ProBook 4310s) miałem dzisiaj krótką przerwę w zasilaniu. Od tego czasu mam problem z połączeniem się do sieci. Niby wszystko jest ok, karta sieciowa wykrywa sieci bezprzewodowe. Jak każe jej się połączyć z tą właściwą to też wszystko robi się dobrze. Jednak mimo pojawienia się dymku że połączenie jest aktywne, internetu nie ma. Komputer nie odbiera mi żadnych danych z sieci. Dodam, że inny komputer działający na tej samej zasadzie nie ma problemów. Jak do laptopa podłącze kabel sieciowy, internet również działa. Bardzo Was proszę o jakąkolwiek pomoc. Nie wydaje mi się, żebym zmienił jakieś ustawienia połączenia ale pewien nie jestem (próbowałem sam rozwiązać problem i zmieniałem co nieco tu i tam, ale starałem się wszystko potem z powrotem poprzestawiać). Z góry dzięki za szybką pomoc.

Na początek:

Zrestartuj router, jeśli to nie pomoże, zrestartuj system na laptopie.

Napisz, czy problem nadal występuje.

To zrobiłem na samym początku :slight_smile: Dalej to samo. Tak jak pisałem, z tego samego sieć idąca kablem działa, i inny komputer bezprzewodowo też ją łapie. Na samym laptopie próbowałem jeszcze ponownie wpisać klucz do sieci, restartować samą kartę sieciową i niestety nic…