Problem z wirusem Live Security Platinum

Chłopak ma jakiegoś wirusa, który blokuje wszystko, co możliwe. Reaguje tylko, jak zmieni się nazwę programu na iexplore.exe

Bardzo proszę mądre głowy o sprawdzenie raportów, które udało mi się wygenerować. Chciałam też wyciągnąć raport z SystemLook, ale wyświetla się wciąż komunikat Script required.

Extras: http://wklej.to/kUL0u

FSS: http://wklej.to/ccgKc

OTL: http://wklej.to/HCjHI

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

chmurkak ,

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Raport z usuwania: http://wklej.to/o1lWr

Nowy raport: http://wklej.to/ADNop

I przepraszam za zamieszanie związane z błędnym tematem i jego umiejscowieniem.

Skopiuj dokładnie ten skrypt.

Wklej i kliknij Wykonaj skrypt:

Pokaż raport i nowy log Skanuj.

Raport: http://wklej.to/4OtOa

Log: http://wklej.to/YRRXX

Mogę już uruchamiać wszystkie programy!

Odinstaluj starą wersję programu:

Java 6 Update 31

Adobe Reader 6.0.2

Później zainstaluj:

Internet Explorer 8

Adobe Reader

Java

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:

http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes-AntiMalware.

Podczas instalacji kliknij Odrzuć żeby zainstalować tylko darmowy skaner.

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Bardzo dziękuję za pomocną poradę !!

Można na Was liczyć.

Pozdrawiam.