Problem z włączeniem gg oraz problem przy wyłączaniu kompa:(


(system) #1

Tak jak w temacie..

Ostatnio przeinstalowałem windowsa, ściągnąłem wszystkie poprawki i nie chce mi się włączać gg.

Dopiero po kilku/kilkunastu kliknięciach się włącza :frowning:

Ponadto przy wyłączaniu kompa wyskakuje mi kilkakrotnie takie coś:

co mam zrobić aby wszystko było ok?? :frowning:


(:: Radziu ::) #2

Na moje oko coś nie tak z połączeniem telefonu do kompa.

Wrzuć log z HijackThis

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654


(system) #3

nie mam czasu się bawić :confused:

nie ma innej rady ?


(:: Radziu ::) #4

Ja za Ciebie się nie będe bawił :stuck_out_tongue:

Przeskanuj komputer jakims skanerem.


(system) #5

na pewno nie mam wirusa bo zmieniałem system parę dni temu!


(Joan Sunshine) #6

:roll:

Reinstalacja gg z czyszczeniem rejestru. Sprawdź błędy w podglądzie zdarzeń:

Start => Panel Sterowania => Narzędzia Administracyjne => Podgląd zdarzeń

Jeśli będą jakieś na czerwono, to wklej szczegóły.


(system) #7

nie chodzi mi już teraz o gg bo już jest ok...

tylko jak usunąć to okno USBPHONECtrl ?? :cry:


(Bobobox) #8

moim zdaniem najlepiej jest po prostu usunąć ten proces programem np. JvPowerTools, albo wpisująć MSCONFIG w "uruchom". Bardziej jednak polecam ten pierwszy sposób


(Piotr) #9

niestety też mam ten problem. pisalem juz kilka razy do gadu-gadu ale nie odpowiadają w tej sprawie. na google jest ogolnie malo postow dotyczacych tego problemu z gg. to chyba pokazuje jak wielu internautow uzywa gadu gadu 7.1 oraz ma oryginalny windows i go aktualizuje. wiekszosci aktualizacje skonczyly sie na pokazaniu komunikatu o nielegalnosci systemu. nie wiem ktory build gadu jeszcze z radiem nie bedzie mial tego buga, na chwile obecna pozostaje nam uzywac gg 6.1 :frowning:


(pakeroso) #10

a ja was pocieszę i powiem wam że mam identyczne problemy z moją machiną tzn. przy każdym wyłączaniu kompa muszę zamykać proces USBPHONECtrl (mam modem Motoroli) i moje gg również uruchamia się jak ma "dobry dzień". Dysk formatowałem 2 dni temu i jest wciąż to samo. A więc nie ma się chyba co martwić i trzeba się poprostu do tego przyzwyczaić.