Problem z wtyczkami czy blokadami?

Witam,

Miesiąc temu szukałem tu pomocy, niestety się nie udało. Laptop poleciał do serwisu, ale oni twierdzą że to nie wina komputera tylko  internetu (neostrada). Mam liveboxa i router, internet łapię przez wifi, w załącznikach widoczny jest problem. Gdy podłączyłem się pod internet w serwisie problemu nie było. Odpaliłem zatem wifi w telefonie i odziwo również problemu nie ma. Wnioskuję zatem że problem pojawia się na linii router (internet) - mój komputer. Czy spowodowane jest to jakimiś blokadami? W identycznym stanie (te same programy) komputer sprawdzany był w serwisie. Poradzili mi tam bym zadzwonił do neostrady i poprosił o zmianę loginu i hasła bo mógł się pojawić nowy użytkownik na linii (jakoś tak leciało, nie znam się) ale dlaczego w telefonie wszystko jest okej a korzystam z tego samego źródła?

 

zdjecie 2.jpgzdjecie_2.thumb.jpg.5f8d936afd7c47082aa1

Zapoznaj się z tym tematem - http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-z-wiersza-polecen-windows-413509t.html następnie daj logi korzystają z tagu code wklej wyniki poleceń:

route print
ping -n 20 dobreprogramy.pl
tracert dobreprogramy.pl

Poza tym spróbuj odłączyć router i podłączyć pc bezpośrednio do livebox’a. Oraz zresetować ustawienia livebox’a i routera.

<code> Microsoft Windows [Version 6.3.9600]

C:\Users\HProute print

Pominięcie routera nic nie dało, problem nadal występuje

Kolego drobok co radzisz?

Hej,

Przy połączeniu kablowym bezpośrednio z LiveBox’em też jest problem? Czy dotyczy on każdej przeglądarki?

Pozdrawiam,

Tak, niestety podpięcie bezpośrednie nic nie zmieniło. A czy dotyczy każdej przeglądarki to niestety nie wiem, testowałem tylko na chromie. Jak tylko sprawdzę na innej to opiszę sytuacje. 

Hej,

Warto sprawdzić, czy problem występuje na przykład na systemowym Internet Explorerze. To przynajmniej da odpowiedź, czy problem jest z systemem czy konkretną przeglądarką.

Pozdrawiam,

win+r cmd wpisz:

ipconfig /flushdns