Problem z wydajnością komputera


(Sznuri 86) #1

Siemka. Mam takie zapytanie odnośnie mojego PC-ta. Mam w nim:

Płyte GIGABYTE GA-M61SME-S2L AM2 NF6100 VGA BOX

Procesor AMD PHENOM QUAD CORE 9500+AM2 (95W) BOX

Grafike POWERCOLOR RADEON X1650PRO 512 PX DV/TV

I Pamięć DDR-2 2x po 1024MB/667

A pytanie jest takie. Dlaczego tną mi się gry takie jak GTA San Andreas na wysokich detalach.

Z góry dzieki za pomoc :slight_smile:


(Zielony_Liść) #2

Może masz zaśmiecony komp, może jakieś wirusy, może jak grasz to masz włączone programy typu E-Mule, uTorrent..


(Sznuri 86) #3

nic z tych rzeczy. komp jest czysty bez wirusow i po formacie a programow tego typu nawet nie urzywam


(Maney691) #4

directx9c i sterowniki do grafy zainstalowane?


(Mateusz 931) #5

Bo masz procka nie do gier, i karta już nie ten chociaż akurat GTA powinno śmigać.


(klopas) #6

masz słabą grafę ale nawet na takiej powinno chodzić GTASA...

może masz podpięty monitor do grafy w mobo?


(Darth ReX) #7

Ja mam ten sam problem, choć w mniejszym stopniu. GTA:SA mi się nie tnie, ale też nie działa tak fajnie, jak powinno być. To wina sterowników, radki mają problemy ze starszymi grami, na wiekowych engine'ach, a GTA:SA się do takich zalicza.


(Sznuri 86) #8

tzn ze co?? ze nie bedzie dobrze chodzic?? stery i directx9c zainstalowany. a co do tego procka to niby do czego on jest??

W dniu 05.05.2008 , o godzinie 22:28 został dopisany post przez SzNuRi

W dniu 05.05.2008 , o godzinie 22:29 został dopisany post przez SzNuRi

A NFS Pro Stret mi prawie ze idealnie na najwyzszych smiga


(klopas) #9

do aplikacji wykorzystujących 4 rdzenie... nie do gier...

na 99% kupiłeś go w markecie :stuck_out_tongue:


(Sznuri 86) #10

Moze i tak ale mysle ze za rok moze 1,5 wyjda gry ktore beda wykorzystywaly 4 rdzenie i wtedy sie przyda. a co do marketu to pudlo :stuck_out_tongue:


(Kabuto1378) #11

masz najnowszą wersję gry?

co do procka stałeś się chyba kolejną ofiarą marketingowego paplania taki procesor do tak badziewnej płyty? chciałeś mieć wydajność trzeba było postawić na dwurdzeniowy procesor i nadwyżkę kasy przeznaczyć na lepszą kartę graf.


(Sznuri 86) #12

Czyli wszysko mam do dupy?? Dobrze ze mi chociasz RAM zostanie. Dzieki za wypowiedzi. Nastepnym razem popytam zanim cos kupie. Cu.


(klopas) #13

ale ten procek nawet przy grach na 4 rdzenie sobie radzi słabiej niż dobry intel 2 rdzeniowy :slight_smile:

twoje ramy są najwolniejsze na rynku :wink:

niestety :confused:

powiedz to znajomym którzy mają kupić kompa :slight_smile:


(Sznuri 86) #14

Spoko. Teraz to mnie dobiłeś do końca. Ale co tam?? Ray sie zyje. A propo to jak wymienie sama gafe to bedzie duzo lepiej??


(klopas) #15

jak na 8800GT to będzie ok. 5 razy lepiej :slight_smile:

w apollo.pl jest 8800GT od Galaxy CoolerMaster HeatPipe 512mb za 550zł (może się nazywać CM-HP)


(Dwajs) #16

Niech zgadnę, kupowałeś gotowy złożony zestaw komputerowy?


(Sznuri 86) #17

Zgadza się. Tyle że nie w markecie. Ale nigdy więcej. W końcu człowiek uczy się na błędach.