Witam. Mam problem, otóż ostatnio, rozmawiając na Skype odkryłem, że komputer nie wykrywa głosu z mikrofonu, natomiast wykrywał go od innej osoby obecnej w konferencji, wskutek czego było słychać echo(ja go nie słyszałem). Dziś, rozmawiając z jedną osobą okazało się, że echo nie istnieje, a tylko ta osoba jest słyszalna.
Wina nie leży po stronie mikrofonu, ponieważ sprawdzałem problem na trzech. Wbudowanym w laptopie, wbudowanym ze słuchawkami i wolno stojącym.
Zapomniałem, że problem nie leży tylko w rozmowach Skype. Ponieważ w rejestratorze dźwięku, również nie jest wykrywany.
Problem pojawił się po usunięciu programu do edycji głosu MorphVOXPro. Usunąłem go całkowicie w programie “Dodaj lub usuń programy”.
Pomimo iż i w Skype, i w samym oprogramowaniu mikrofonu mam ustawiony na najwyższy, problem się nie rozwiązuje,
Posiadam oryginalnego Windowsa XP z dodatkiem Service Pack.
Proszę o pomoc.
PS W konfiguracji Skype mam ustawiony wolno stojący mikrofon, którego używam, a oprogramowania, którego używam zwie się “Menedżer Realtek HD Audio”.
Jeżeli zły dział, to przepraszam, ale wydaje mi się, że ten dział jest najodpowiedniejszy.
A sprawdzałeś, czy w mikserze dostępnym w Menadżerze Realtek HD, mikrofon ustawiony jest jako domyśle urządzenie nagrywania? Może zaznaczone jest coś innego - podejrzewam, że miks stereo.
Dagonn : Mam laptopa z firmy NTT, i na ich stronie nie widzę ani sterownika Relateka, ani samego modelu mojego laptopa w liście modeli(Mój to M77SU), a nigdzie nie mogę znaleźć ów sterownika(albo nie umiem szukać
Dimatheus : Mam ustawione: Realtek HD Audio Input, czyli to co zawsze miałem.
– Dodane 05.03.2012 (Pn) 18:01 –
Przepraszam za double posta, ale sprawa się wyjaśniła. Otóż nie zauważyłem strzałeczki która prowadziła do innych opcji, w sekcji “Odtwarzaj” w mikserze, a tam właśnie “Głośność mikrofonu” byłą ustawiona na najniższy.