Problem z wyświetlaniem obrazów na stronie

Proszę o pomoc. Nie wiem dlaczego, nie widzę obrazów na mojej stronce, wysyłam filezilla, na serwerze sprawdzam wszystkie w folderze image są, na stronie sprawdzam w kodowaniu i według mnie też są w kodzie. jESTEM POCZĄTKUJĄCA, CO ROBIĆ?

bruxels , proszę poprawić temat na konkretny, obrazujący problem, używając opcji Edytuj

Myślę, że problemem mogą być duże i małe litery w nazwach plików. Upewnij się, że w kodzie i na serwerze nazwy plików są takie same pod względem dużych i małych liter.

Sprawdziłam, wielkości liter są takie same. Zastanawiam czy mój problem nie wynika z jakichś zabezpieczeń systemu Windows(XP)? Nie potrafię zrozumieć, dlaczego raz wysyłam, jest ok, a kolejnym razem klapa. Dzisiaj na moich oczach na mojej stronce zostały tylko napisy i X zamiast obrazków.

Podaj ścieżkę tych obrazów oraz kod, jaki wklejasz na stronę.

C:\Documents and Settings\Ilona\Moje dokumenty\Web Page Maker\Import\paste5.jpg

paste5.jpg

Nie wiem czy o to ci chodziło, bo ja używam Web Page Maker i nie znam specjalnie HTMLu.

Ale ten obrazek (paste5.jpg) musisz również wysłać na serwer razem z plikiem .html.

Nie wyświetla Ci się on, ponieważ masz go w komputerze ale nie wysłałaś go na serwer.

Właśnie o to chodzi, ze są wysłane, w źródle na stronce też widzę że jest na serwerze.

Ale czy ona są na serwerze w folderze images? (np. images/zdjęcie.png)

Są w folderze images, wydaje mi się, że z wysyłaniem jest wszystko ok, tylko jakieś zabezpieczenia Windowsa może blokują, zrobiłam juz wszystko co możliwe na minimum i wymiękam.

Czy przeglądarka może mieć na to jakiś wpływ?

ja też kiedyś tak miałam weszłam na inną przeglądarkę i działało :slight_smile:

ściągam opera, zobaczymy, dzięki bardzo za doradę.

To nie jest rozwiązanie - daruj sobie takie porady. Kosz