Problem z wyszukiwaniem

Witam,

Od pewnego czasu mam pewien problem, mianowicie z tego co pamiętam, domyślne ustawienie w Windowsach jest takie, że podczas przeglądania jakiegokolwiek folderu, po wpisaniu tekstu z klawiatury podświetlany jest pierszy folder/plik o nazwie pasującej do wpisanego tekstu, zaś sam tekst nie jest nigdzie wyświetlany.

Jednak mój W7 zamiast tak robić, umieszcza tekst w polu wyszukiwania w prawej górnej części okna i rozpoczyna wyszukiwanie wszystkich pasujących plików.

Co zrobić, żeby to wyszukiwanie wyłączyć?

Przywracanie systemu wygląda mi w tym przypadku jak armata na wróbla, bo zapewne jest to gdzieś ukryte w opcjach, tylko że nie mam pojęcia, gdzie ich szukać.

Co do jaśniejszego wyjaśnienia, to może tak:

  1. Podczas przeglądania zawartości folderów w prawym górnym rogu znajduje się pole z napisem “Przeszukaj: [Nazwa folderu w którym się aktualnie znajdujesz]”. Po aktywowaniu tego pola (i zniknięciu napisu) można do niego wpisać dowolną frazę. W momencie wpisania czegokolwiek wszystkie foldery i pliki widoczne w centralnej części okna znikają, zamiast tego stopniowo pojawiają się te wyszukane przez system (dopasowane do wpisanej frazy).

  2. Sytuacja analogiczna do tej powyżej, tyle że nie klikamy w pole wyszukiwania. Po wpisaniu jakiegoś tekstu z klawiatury wszystkie foldery i pliki pozostają na swoim miejscu (są nadal widoczne), zaznaczany jest natomiast pierwszy folder/plik o nazwie pasującej do wpisanego tekstu. Opcja ta ułatwia sprawne nawigowanie po folderze zawierającym dużo plików.

Mój problem polega na tym, że nawet jeżeli pole wyszukiwania nie jest aktywne, to wprowadzenie tekstu z klawiatury aktywuje czynność opisaną w 1.

webtom ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.