Problem z zablokowanym portem nasłuchu w programie BitComet


(BLADE2042) #1

Witam mam taki problem otóż założyłem sobie internet 120MB/s z UPC zainstalowałem oprogramowanie BitComet wersja 1.36 x64 pod system Windows 8 również wersja 64 bitowa i cały czas na dole ukazuje mi się w programie taka informacja gdy najadę wskaźnikiem myszy na napis zablokowany w prawym dolnym rogu oprogramowania:

Port nasłuchiwania jest zablokowany.Możesz pobierać ale prędkość nie będzie duża.Sprawdź swojego firewalla oraz konfigurację NAT routera.

Model routera to: TC7200.U z UPC

może mi ktoś pomóc rozwiązać wyżej opisany problem bo jakoś nie mogę sobie z nim poradzić.


(SnykeShadow) #2

A nie lepiej zadzwonić do pomocy technicznej UPC? Przynajmniej się sam dowiesz jak rozwiązać tego typu problem w przyszłości.


(BLADE2042) #3

Tak i każą mi potem czek podpisać lub doliczą daną kwotę do rachunku za taką informację hmmm…???


(JoteS) #4

Wejdź w ustawienie routera (advanced, forwarding) i odblokuj port TCP na którym działa BitComet.

Tu masz link do instrukcji http://www.upc.ro/pdf/Technicolor_tc720 … manual.pdf


(BLADE2042) #5

Dzięki za link do instrukcji lecz niestety jest ona w języku angielskim a nie znam go perfekcyjnie.


(SnykeShadow) #6

No chyba sobie żartujesz. Od kiedy to pomoc techniczna danego operatora jest płatna? – Tym bardziej, że jesteś ich klientem.

Jedyną opłatę, jaką możesz ponieść jest opłata za połączenie lub czas trwania połączenia telefonicznego.


(BLADE2042) #7

Witam ponownie ok już wszystko załatwiłem poprzez telefon jest już ustawione , problem rozwiązany.Zobaczymy na jak długo dzięki za pomoc w rozwiązaniu wyżej opisanego problemu.