Problem z zablokowanym portem nasłuchu w programie BitComet

Witam mam taki problem otóż założyłem sobie internet 120MB/s z UPC zainstalowałem oprogramowanie BitComet wersja 1.36 x64 pod system Windows 8 również wersja 64 bitowa i cały czas na dole ukazuje mi się w programie taka informacja gdy najadę wskaźnikiem myszy na napis zablokowany w prawym dolnym rogu oprogramowania:

Port nasłuchiwania jest zablokowany.Możesz pobierać ale prędkość nie będzie duża.Sprawdź swojego firewalla oraz konfigurację NAT routera.

Model routera to: TC7200.U z UPC

może mi ktoś pomóc rozwiązać wyżej opisany problem bo jakoś nie mogę sobie z nim poradzić.

A nie lepiej zadzwonić do pomocy technicznej UPC? Przynajmniej się sam dowiesz jak rozwiązać tego typu problem w przyszłości.

Tak i każą mi potem czek podpisać lub doliczą daną kwotę do rachunku za taką informację hmmm…???

Wejdź w ustawienie routera (advanced, forwarding) i odblokuj port TCP na którym działa BitComet.

Tu masz link do instrukcji http://www.upc.ro/pdf/Technicolor_tc720 … manual.pdf

Dzięki za link do instrukcji lecz niestety jest ona w języku angielskim a nie znam go perfekcyjnie.

No chyba sobie żartujesz. Od kiedy to pomoc techniczna danego operatora jest płatna? – Tym bardziej, że jesteś ich klientem.

Jedyną opłatę, jaką możesz ponieść jest opłata za połączenie lub czas trwania połączenia telefonicznego.

Witam ponownie ok już wszystko załatwiłem poprzez telefon jest już ustawione , problem rozwiązany.Zobaczymy na jak długo dzięki za pomoc w rozwiązaniu wyżej opisanego problemu.