zainstalowałem wersję testową nav2005. Po upłynięciu okresu testowania odinstalowałem program. Teraz chcę zainstalować normalną wersję i pojawia sie komunikat o błedzie. Podczas instalacji zaraz po sprawdzeniu poprzednich wersji. Odinstalowałem nav2005 potem wykasowalem regcleanerem i nic
Ciężka sytuacja Spróbuj w Edytorze rejestru pousuwać wpisy typu: Symantec, Norton itp w trybie awaryjnym. Jeśli nie pomoże, trza będzie reinstall systemu
Pomoże, pomoże sam kiedyś to wypróbowałem, choć nie robiłem reinstalki po to by wgrać ponownie nortona.
Twoim blędem było odinstalowanie wersji demo. Trzeba było zainstalowac pełną wersję na nią.
Tej metody nie polecam, po jej zastosowaniu wysypał mi się cały system. Norton zbyt mocno integruje się z systemem. Jak już chcesz w ten sposób eksperymentować to koniecznie zrób wcześniej kopię rejestru.