Pokazuje się komunikat błąd runddll. Brak pliku ctordll. Proszę o sprawdzenie loga z combofix.
A może byś napisał coś więcej? Zainstalowałeś oprogramowanie (sterowniki) do tej karty z płyty lub strony producenta?
To nie jest problem z wirusami, tylko brak pliku który jest częścią pewnego programu.
Pobierz ten plik stąd i wypakuj do folderu, który jest widoczny w tym komunikacie.
Otwórz Notatnik i wklej do niego:
Plik zapisz jako typ wszystkie pliki pod nazwą plik.reg -> uruchom powstały plik, potwierdź chęć dodania do rejestru -> restart.
Zastosuj OTC.
Karta dzwiekowa sie zainstalowała, natomiast nie mogę zarejestrować produktu w Creative. Jest problem z dzwiekiem. Bład Error Code C00D11BA from WMP. Prosze o pomoc.
– Dodane 11.10.2009 (N) 11:50 –
Oprogramowanie zainstalowałem z płyty. Menager potwierdza, że działa karta działa poprawnie i dalej nie daje głosu.