Problem z zamontowaniem dysku twardego

Dzisiaj kupiłem dysk seagate 160 GB / 7200. Mam już jeden dysk 40 gb, na którym jest windows. Jak podłączę dysk do komputera w folderze Mój Komputer pojawia się stacja dysków. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc!

Wszedlem w zarzadzanie komputerem w panelu sterowania, szukam mojego (podlaczonego) dysku i pokazuje mi ze mam tylko 1 dysk (stary) ale 3 stacje dyskow (a mam 2) moj DDR wyświetla jako SCSI CdRom Device! sad.gif

dysk jest ATA czy SATA? Płyta główna obsługuje połączenia SATA?

PS. zmień nazwę tematu, albo zarobisz ostrzeżenie.

Jestem w tym zielony i nie wiem zabardzo o co chodzi. :frowning: Jak to prawdzić?

Dysk podłączyłeś przy pomocy cienkiego (pomarańczowego) kabla czy szerokiej taśmy? Ten drugi dysk jest tak samo podłączony?

kubexxx ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Dysk podłączyłem do taśmy na ktorej jest taki prostokątne gumowe zakonczenie tzn. to jest na taśmie . I jeszcze takim drugim kabelkiem co jest zakonczony takimi kółkami(takie jest wejscie)

a formatowałeś w ogóle nowy dysk?

Nie. A trzeba? I jak to wogole zrobic jak nie mam na nim windowsa?

możesz to zrobić z poziomu windowsa. Pokaż zrzut ekranu (kontrol + print screen, wklejasz do painta, zapisujesz i wrzucasz na image shack i dajesz linka na forum) to Ci powiem który dysk masz sformatować.

kubexxx ,

Byłeś proszony o dostosowanie tematu nie tylko pod kątem poprawnej pisowni (tu zresztą potraktowałeś zalecenie wybiórczo), ale przede wszystkim miałeś poprawić tytuł na konkretny - a to już zupełnie zignorowałeś.

Jesteś nowym użytkownikiem, stąd powtórzę - dostosuj temat.

Więcej uwag nie będzie.

Jakiego poziomu windowsa? :open_mouth: gdzie to jest? jak mi powiesz to ci przyśle link do zdjęcia.

A tak w ogóle to co ten admin ode mnie chce?