Problem z zapisywaniem wiadomości w Outlook 2010

Witam.

Mam następujący problem. Posiadam program Outlook 2010, który stoi na Windowsie 7. Kiedy mam włączony komputer i przyjdzie jakaś wiadomości to spokojnie mogę ją odczytać. Problem natomiast pojawia się wtedy, gdy uruchomię ponownie komputer (komputer nie musi być nawet uruchamiany ponownie, wystarczy jakiś odcinek czasu) i wchodzę do programu, w folderze z wiadomościami nic nie ma. Zupełnie tak, jakby program nie zapisywał nadesłanych wiadomości. Zresztą wiadomości wysyłanych również nie zapisuje. Co zrobić, aby program zapisywał wiadomości na trwałe?

Z góry dziękuję za odpowiedź. W razie powtórzenia wątku bardzo przepraszam - jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie zapoznałam się ze wszystkimi tematami :slight_smile:

Dodane 20.07.2011 (Śr) 20:13

Zależy mi na szybkiej odpowiedzi…

Całkowicie nie znam się na Outlook’u, ale albo ustawienia coś nieteges, albo sam program ma bugi. Polecam Zmienić to na ‘Mozilla Thunderbird’.

Co do niezapamiętywania wysyłanych wiadomości to być może pomoże Ci ta instrukcja

http://www.technotes.co.uk/sku011-cab

Również polecałbym zainteresowanie się oprogramowaniem open source.

Z nim nie ma większych problemów.

Problem polega na tym, że nie mogę przerzucić się z Outlooka na inny program. Praca w firmie zobowiązuje mnie do posiadania go na swoim kompie. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak zmienić ustawienia w programie?

Poczytaj trochę z tych adresów:

http://support.microsoft.com/kb/2002261/pl

http://office.microsoft.com/pl-pl/outlo … 54943.aspx

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obs … nf_poczty/

Outlook outlookiem, a nikt ci nie broni zainstalowania drugiego programu pocztowego /obok Outlooka/, który nie będzie cię stresował.

Dziękuję za pomoc :slight_smile: Zainstalowanie Mozilli Thunderbird pomogło.