Witam
Mam problem z mikrofonem , komputer go nie słyszy.
Zestaw którego używam to mikrofon+słuchawki iBox HP6188MV,
moja karta dźwiękowa to AC97 zintegrowana.
W regulacji głośności już sprawdzałem.
Słuchawki działaja.
Witam
Mam problem z mikrofonem , komputer go nie słyszy.
Zestaw którego używam to mikrofon+słuchawki iBox HP6188MV,
moja karta dźwiękowa to AC97 zintegrowana.
W regulacji głośności już sprawdzałem.
Słuchawki działaja.
Wtyk mikrofonu wsadzony gdzie trzeba - sprawdź w instrukcji płyty głównej.
Sprawdź ustawienia sterownika dzwięku,może mikrofon wyciszony,wyłączony,gniazdo mikrofonowe wyłączone - sprawdź wszystko dokładnie.
Sprawdź mikrofon na innym kompie czy dobry.
Zdarza się że dobry mikrofon nie działa z daną kartą muzyczną i zostaje wymiana na inny.
Mam idientyczny problem. Karta dzwiekowa od Ac97 zintegrowana z płyta głowną od VIA.
W ustawieniach wszystko ustawione na maxymalną glosnosc, wszystkie opcje “zaptaszone”. Gdy wejde w panel sterowania–>Dzwieki i urzadzenia audio—>zakladka “Głos” i potem “testowanie sprzetu” to wyskakuje mi takie okienko:
Nie wiem jak sobie z tym poradzic.
Moze wy cos zaproponujecie?
W czym masz tu problem- czytaj i testuj mikrofon.
Jak masz Skype - uruchom pomoc masz ładnie wszystko opisane.