Problem ze skonfigurowaniem routera

Zakupiłam router asus dsl-n10 i mam problem ze skonfigurowaniem go. otóż mam internet w vectrze i modem, który jest podłączony do komputera i chciałam podłączyć jeszcze router, aby mieć internet na laptopie. podłączyłam zgodnie z instrukcją, jednak na laptopie wyświetla się, że brak sygnału telefonicznego. chciałam ustawić to ręcznie, jednak wymagane jest jakieś VPI, VCI, protokół i trym tunelowania. Nie znam się na tym za bardzo, więc proszę o pomoc, najlepiej łopatologicznie po kolei.

router który kupiłaś jest do neostrady, netii itp więc nie nadaje się do vectry, bo tam chyba od modemu do komputera masz kabel sieciowy na wtyczki RJ45 (te większe niż telefoniczne). Czeka cię wymiana routera na taki który ma port WAN na RJ45 (łopatologicznie - potrzebujesz router, do którego internet z modemu “wchodzi” przez ten kabel z wtyczkami większymi niż w kablu telefonicznym). przykładowy router jaki będzie się nadawał to D-Link DIR-600. Tańsze będą pewnie TP-Linki, ale nigdy ich nie używałem więc się nie wypowiem